SKRAVLETRÅD ❤

Heiiihei og goood sommer!! :) jeg har klart å jobbe så mye denne sommeren at jeg har blitt sykemeldt for kynnere (er i uke 17) å legen trodde der var stress som utløste det.. Har også symptomer på bekkenløsning noe jeg også hadde på slutten med første.. Så lurer jeg på, siden jeg er ansatt som ekstra hjelp, men har jobbet mye i sommer, blir jo sykepenge grunnlaget bra og dermed perm. Pengene også bedre hvis jeg fortsatt går hjemme, enn hvis jeg går tilbake til rolige tider på jobb med lite timer og lite lønn.. Kunne sikkert jobbet en dag eller to i uken men taper jo sykt mye på det, noen i samme situasjon som vet mer enn meg om disse utregningene osv?? Hva tror dere er lurest å gjøre med tanke på permisjons pengene? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var i akkurat samme situasjon som deg forrige gang.
Det du har jobbet til nå får du jo også i sykepenger:-)
Så det jeg gjorde sist var å sykmelde meg 50%, så jeg fikk utbetalt 50% i gjennomsnitt av hva jeg hadde tjent til da. Så prøvde jeg å jobbe ca 50% ekstra:-) å da gikk det jo opp i opp:-) fungerte veldig bra for meg å gjøre det slik! Jeg fungerte lengre på jobb, samtidig som jeg ikke tapte på det:-)
Endte da opp med ca 100% i foreldrepenger da jeg gikk ut i permisjon:-) super løsning!
Jeg ble sykmeldt 100% litt over en månde etter jeg ble 50% sykmeldt da:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Hei flotte damer:D
Weee, pappa'en kjente spark i går!
2 harde spark så vi skvatt begge to:D
Det er så utrolig, helt uvirkelig..
I dag er det oul, og 19 uker i dag:D
Gleder meg til og se den lille på skjermen i dag, og høre om alt står bra til:Heartred
Spent på om dem kommer frem til samme termin nå, eller om jeg blir flyttet litt.
Fått foreløpig beskjed om mellom 1-4 januar, mest sannsynlig 4.januar;)
Også spent på kjønnet, tidlig privat ul viste en liten gutt men han ville ikke si 100% sikkert men sjelden han nok feil.. Og jeg har guttefølelsen:p
Ha en super fin dag damer:D

Hei flotte damer:D
Weee, pappa'en kjente spark i går!
2 harde spark så vi skvatt begge to:D
Det er så utrolig, helt uvirkelig..
I dag er det oul, og 19 uker i dag:D
Gleder meg til og se den lille på skjermen i dag, og høre om alt står bra til:Heartred
Spent på om dem kommer frem til samme termin nå, eller om jeg blir flyttet litt.
Fått foreløpig beskjed om mellom 1-4 januar, mest sannsynlig 4.januar;)
Også spent på kjønnet, tidlig privat ul viste en liten gutt men han ville ikke si 100% sikkert men sjelden han nok feil.. Og jeg har guttefølelsen:p
Ha en super fin dag damer:D
Så hærlig med tydelige spark :D lykke til på OUL i dag, håper på oppdatering ;)

image.jpg Da var det endelig oul i går;) Det er en frisk og rask gutt som kommer til oss i januar!:D Termin ble 3.januar, så er i dag da 19+2:)
En kjempe aktiv gutt som ikke var så enkel og ta mål av, men fikk det til:D Og det er ikke mangel på spark her i gården om dagen:p (Kjønn ser man tydelig på ul bilde da, hihihi):D Morkaken lå mot ryggen min men litt ned så må på ul i uke 32 også, for og se om den har flyttet seg og det regnet sykehuset med at den gjorde!

Idag begynte jeg nesten å grine på butikken da en mann i rullestol spurte om jeg kunne ta ned en pakke newborn bleier fra hylla..!
Rare greier de der hormonene..:oops::oops:

Vis vedlegget 71729 Da var det endelig oul i går;) Det er en frisk og rask gutt som kommer til oss i januar!:D Termin ble 3.januar, så er i dag da 19+2:)
En kjempe aktiv gutt som ikke var så enkel og ta mål av, men fikk det til:D Og det er ikke mangel på spark her i gården om dagen:p (Kjønn ser man tydelig på ul bilde da, hihihi):D Morkaken lå mot ryggen min men litt ned så må på ul i uke 32 også, for og se om den har flyttet seg og det regnet sykehuset med at den gjorde!
Gratulerer med gutt :D:D Jeg skal om 9 dager!! Har også guttefølelse, så blir spennende å se. Her er det også full baluba, sparker og sparker. Og mannen har sett det flere ganger, magen buler liksom ut når han sparker :D Så koselig!

Idag begynte jeg nesten å grine på butikken da en mann i rullestol spurte om jeg kunne ta ned en pakke newborn bleier fra hylla..!
Rare greier de der hormonene..:oops::oops:
Uff det skjønner jeg! Her griner jeg for ingenting.. *snufs* Følsom?! Hormonene merkes ivertfall.

Opp å hopp!:D etter 3 dager med rundvask i ny leilighet er jeg nå klar for å kjøre flyttelass!! Det blir så hærlig :D

Ha en fin dag damer!!:)

Nyttårslykke<3
Så flink! Jeg har vasket noen dager jeg også. Vi skal ha visning i dag!
Ha en fin dag du også.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Så flink! Jeg har vasket noen dager jeg også. Vi skal ha visning i dag!
Ha en fin dag du også.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Lykke til med visning :D:D Jeg har troa!

Vis vedlegget 71729 Da var det endelig oul i går;) Det er en frisk og rask gutt som kommer til oss i januar!:D Termin ble 3.januar, så er i dag da 19+2:)

Gratulerer så mye !! hehe ikke vanskelig å se at det er en liten gutt på vei nei:D
Gleder meg til jeg kjenner spark også, er 16 +2 så håper ikke det r lenge til :)

Vi var på OUL i dag og terminen ble flyttet en dag fra tidlig UL, så nå er terminen 3. Januar. UL damen trodde det var en jente. En blyg liten babis, så hun blottet seg ikke, men hun trodde. Tør man da å tro på det? Får vente med rosa kjoler til babis er født da. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi var på OUL i dag og terminen ble flyttet en dag fra tidlig UL, så nå er terminen 3. Januar. UL damen trodde det var en jente. En blyg liten babis, så hun blottet seg ikke, men hun trodde. Tør man da å tro på det? Får vente med rosa kjoler til babis er født da. ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg ville kjøpt litt rosa :D Hehe som regel om det er gutt ser de det, og om de er usikre er det som regel jente. Men hvis ikke kan du jo vente :D

Andre som føler de må tisse hver gang de går..:confused:Føles ut som lille presser så veldig på blæra da..!:eek:

Her føles det ut som at mini deler opp urinblæren min, for når jeg får på do å tisser, så går å setter meg i sofaen og etter 2 min så må jeg på do igjen ...

Det er slitsomt..klagde til min mor om dette..hun sa at da hun skulle ha meg gikk hun på do hver 2 gang hun kjente tissetreng :D kunne ikke gå på do hele tiden...! Har hund og er hjemme uten mannen i 4 uker..og når jeg går tur så føler jeg at jeg må så VELDIG på do..selv om det bare kommer en skvett..!

Det er slitsomt..klagde til min mor om dette..hun sa at da hun skulle ha meg gikk hun på do hver 2 gang hun kjente tissetreng :D kunne ikke gå på do hele tiden...! Har hund og er hjemme uten mannen i 4 uker..og når jeg går tur så føler jeg at jeg må så VELDIG på do..selv om det bare kommer en skvett..!
Haha, kroppen er så teit innimellom :p

Høres veldig kjent ut, ja! Var på kafé i forgårs, gikk på do to ganger før vi gikk derfra, for sikkerhets skyld. Men etter å ha gått i byen bare et kvarter etterpå, måtte jeg desperat rase inn på kjøpesenter og finne et do igjen... og kjennes ut som om blæra er stappfull selv om det ikke kommer så mye, ja... hehe, graviditetens små gleder. :p

Back
Topp