Jeg har en knall sommer, pluss at jeg bare smiler om dagen!Kunne tenkt meg å dratt rundt i Norge å sett jeg å, får bli et annet år
Høres ut som at du har en fin sommer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en knall sommer, pluss at jeg bare smiler om dagen!Kunne tenkt meg å dratt rundt i Norge å sett jeg å, får bli et annet år
Høres ut som at du har en fin sommer![]()
Kjempe vakkert er det mange plasser, blir målløs innimellom jeg!Ja, vi har et fantastisk og variert land!
Så braJeg har en knall sommer, pluss at jeg bare smiler om dagen!17 uker i morgen
Ukene flyr avgårde nå!
Hvordan er formen din om dagen??Så brada er jeg akkurat 2 uker mindre enn deg, 15 i morgen
![]()
Veldig sliten på kvelden men ellers bare braHvordan er formen din om dagen??
Stranda hørtes veldig godt ut, synd vi bor på fjellet, langt fra sjø og strand. Steinstrander blir liksom ikke det samme, ei heller med iskaldt fjellvann :-/ Gleder meg til Tyrkia-turen om 31 dager!Det er helt utrolig varmt, og nesten ikke noe blåst! Phu.... Jobber med å få i mwg nok væske.. Blir nok parasoll på stranda etterpå
Sent from my iPad using BV Forum
Det er jo braVeldig sliten på kvelden men ellers bare bra
Enn din?
Så bra du er bedreDet er jo bra![]()
Endelig har min kommet seg også, etter ekstrem kvalme og hodepine!![]()
Iskaldt fjellvann høres eksotisk ut i dag! Men for all del, når man har kaldt vann hver dag drømmer man seg jo bort til varmere strøk. Tyrkia er herlig og har goood mat! God tur..om 31 dager. Frem til da, varm opp vann og ha i ei balje.... Med en liten parasoll drikk!Stranda hørtes veldig godt ut, synd vi bor på fjellet, langt fra sjø og strand. Steinstrander blir liksom ikke det samme, ei heller med iskaldt fjellvann :-/ Gleder meg til Tyrkia-turen om 31 dager!
Hehe, det er sant det! Kunne klart oss med ett vann på 18+, men ikke når det er snakk om 5 graderIskaldt fjellvann høres eksotisk ut i dag! Men for all del, når man har kaldt vann hver dag drømmer man seg jo bort til varmere strøk. Tyrkia er herlig og har goood mat! God tur..om 31 dager. Frem til da, varm opp vann og ha i ei balje.... Med en liten parasoll drikk!
5 grader? Iiii.... Det var litt kaldt. Skal snart på fjellet og da skal jeg jammen meg ta en dukkert i en av vannene jeg kommer over.... Å fly nå er kanskje ganske trygt da sikkerheten er sjerpet, men jeg skjønner hva du mener. Man blir litt nervøs. Tror ikke jeg tar t-banen ned til sentrum her nå.....Hehe, det er sant det! Kunne klart oss med ett vann på 18+, men ikke når det er snakk om 5 grader![]()
Tusen takkspørs om jeg tørr å fly nå da, mtp nyhetene
![]()
Hihi, du får ha lykke til! Får håpe det har varmet seg opp LITT dem siste dagene nå som det har vært sol5 grader? Iiii.... Det var litt kaldt. Skal snart på fjellet og da skal jeg jammen meg ta en dukkert i en av vannene jeg kommer over.... Å fly nå er kanskje ganske trygt da sikkerheten er sjerpet, men jeg skjønner hva du mener. Man blir litt nervøs. Tror ikke jeg tar t-banen ned til sentrum her nå.....
Tror ikke det er grunn til bekymring før det evt begynner å blø så du har nok ikke hastverkDet er en stund til.
Håper du koste deg med maten i går, men vil dele denne setningen med deg likevel: "Inntil nye data foreligger, gir Mattilsynet advarer barn og kvinner i fruktbar alder, herunder gravide og ammende om ikke å spise brun krabbemat på grunn av mulig høyt innhold av dioksiner og dl-PCB."For en nydelig sommerdag og for en nydelig sommer. Mannen er borte idag, å senere skal jeg på skalldyrfest med slekta på ene siden. Skal bli godt med reker og krabbeklør og... røykelaks kan en vel ikke spise når en er gravid så...
Joda, er klar over det. Men hvis du leste hva jeg skrev så stod det krabbeklør, altså det hvite kjøttet på krabben. Er klar over at en ikke skal spise innmaten i både krabbe og hummer og kreps!Håper du koste deg med maten i går, men vil dele denne setningen med deg likevel: "Inntil nye data foreligger, gir Mattilsynet advarer barn og kvinner i fruktbar alder, herunder gravide og ammende om ikke å spise brun krabbemat på grunn av mulig høyt innhold av dioksiner og dl-PCB."
Ansvarlig: Mattilsynet
Kontakt: 22 40 00 00
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Derfor jeg også sa at jeg håper du koste deg med matenJoda, er klar over det. Men hvis du leste hva jeg skrev så stod det krabbeklør, altså det hvite kjøttet på krabben. Er klar over at en ikke skal spise innmaten i både krabbe og hummer og kreps!