SKRAVLETRÅD ❤

Uff altså. Igår ble valpen (kanskje ikke valp siden hun er 13 mnd da) skikkelig opphovnet i ansiktet. Så ut som en mops nesten. Hun klarte nesten ikke åpne øynene. Så det ble dyrlege og kortisonsprøyter og andre sprøyter og... Ble jo helt fortvila jo. Når mannen og jeg kom hjem og d gikk bra så måtte vi jo bare le. Skikkelig desperate pga hunden, hvordan kommer d da til å gå når vi får barn. :-) Hønemor er vel et stikkord...

Uff altså. Igår ble valpen (kanskje ikke valp siden hun er 13 mnd da) skikkelig opphovnet i ansiktet. Så ut som en mops nesten. Hun klarte nesten ikke åpne øynene. Så det ble dyrlege og kortisonsprøyter og andre sprøyter og... Ble jo helt fortvila jo. Når mannen og jeg kom hjem og d gikk bra så måtte vi jo bare le. Skikkelig desperate pga hunden, hvordan kommer d da til å gå når vi får barn. :) Hønemor er vel et stikkord...
Uffda.. Men hunden blir jo som et familiemedlem, så skjønner deg godt! Mamma mener jeg kommer til å bli skikkelig hønemor overfor lille bebiss. Så nå må jeg gjøre alt for å ikke bli det :D Haha, vil jo egentlig ikke være hønemor! Litt, men ikke ekstremt :P

Uffda.. Men hunden blir jo som et familiemedlem, så skjønner deg godt! Mamma mener jeg kommer til å bli skikkelig hønemor overfor lille bebiss. Så nå må jeg gjøre alt for å ikke bli det :D Haha, vil jo egentlig ikke være hønemor! Litt, men ikke ekstremt :p
Ja d er gullklumpen min. Så liker ikke at noe skjer med henne. Hun har klynket i hele natt. Klør nok sikkert så veldig... å er nok litt sløv pga sprøytene.
Nei håper ikke jeg blir altfor hønemor. Men litt er jo greit da;)

Glemte å skrive at hun har x antall stikk på hele kroppen. Så hun har nok komt oppi et jordvepsebol...

Glemte å skrive at hun har x antall stikk på hele kroppen. Så hun har nok komt oppi et jordvepsebol...
Stakkars ❤️ er forferdelig når dyrene blir sjuke, eller skader seg! Her for litt siden måtte vi med hunden å trekke tenner og kortisonkur!! Det er mamma sin gogutt ( selv om han er 7,5 år ☺️)

Nyttårsgave i vente

Ja d er d. Ikke noe gøy i d hele. Men hun er heldigvis bedre idag da. Så håper bare hun har lært, men tviler veldig... ;)

Verdens fineste lyd å våkne opp til! Er så fantastisk å høre hjertelyden <3 Lille er jo begynt å bevege på seg også, hører det veldig godt i doppleren :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Takk for velkomsten ::D
Jeg lurte på en ting..har dere brydd dere med å si noe om graviditeten på facebook ?
Vi bor på et lite sted, der rykter sprer seg som ild i tørt gress. Og tenkte derfor at det er kjekkere viss vi forteller det selv, istedenfor at hele kommunen skal spekulere :p Men vet ikke hvordan vi skal si det, har lyst til å gjøre det på en litt kreativ måte, med bilde eller noe :)

Hvis dere har delt nyheten på facebook,hvordan gjorde dere det ? :)

Da var sjefen på jobben informert om tilstanden min. Haha, og hun bare ja jeg har vel gjettet det allerede. Eller hun var litt i tvil siden jeg ikke var blitt noe større da;)

Back
Topp