SKRAVLETRÅD ❤

Ja er det jeg og har hørt. Så det går nok bra. Skal i bryllup til min bror. Så bare håper inderlig ikke at jeg blir dårlig. For det er lang reisevei, så kjipt å være dårlig da..
Jeg skal til amerika. Så håper virkelig ikke jeg er dårlig jeg heller :p Det går nok bra :D
 
Hurra:)
Vi får gjøre en innsats;)
Gleder meg til å begynne å skravle om utstyr og diverse som følger med:) Åh det er så fantastisk. Vi er heldige:)
Åh så fantastisk. Tenk endelig skulle det gå for oss :D Tør ikke begynne å tenke på utstyr å slikt enda nei. Men gleder meg masse :D
 
Åh så fantastisk. Tenk endelig skulle det gå for oss :D Tør ikke begynne å tenke på utstyr å slikt enda nei. Men gleder meg masse :D
Ja. ENDELIG. Nei, tørr egentlig ikke tenke på det. Men gjør det allikevel;) Sånn i smug..
 
Tar du g tester enda? Eller tar du ikke flere nå? Jeg tenkte å ta en i morgen også for å se om den blir sterkere. Så gidder jeg ikke mer :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja. ENDELIG. Nei, tørr egentlig ikke tenke på det. Men gjør det allikevel;) Sånn i smug..
Ja.. eller jeg har allerede bestemt meg for mye :D Vogn og seng har jeg snoka på siden før vi begynte å prøve :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tar du g tester enda? Eller tar du ikke flere nå? Jeg tenkte å ta en i morgen også for å se om den blir sterkere. Så gidder jeg ikke mer :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg tok en idag og. Å de blir sterkere:)
Har en digital til med uker på som jeg kommer til å ta uti neste uke for å se om den går til 2-3 uker...
 
Jeg tok en idag og. Å de blir sterkere:)
Har en digital til med uker på som jeg kommer til å ta uti neste uke for å se om den går til 2-3 uker...
Hvor lenge kommer du til å ta billig tester? Temper du enda? Jeg tror jeg slutter med temping nå jeg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvor lenge kommer du til å ta billig tester? Temper du enda? Jeg tror jeg slutter med temping nå jeg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har sluttet med tempingen (dvs jeg slutta igår). Usikker på om jeg skal fortsette å teste. Tenker jeg bare blir stressa av det. MEN så har jeg jo sikkert 15 g-tester igjen da. Som går ut i august i år eller noe..
 
Hvilket merke :D?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Blir nok en emmaljunga til å ha her hjemme. Den virker så solid og lun og god. Greit det når jeg går tur med to hunder...
Åsså må vi ha en mindre til å ha med i bilen. Har jo to relativt store hunder, så hundeburet tar hele bagasjerommet (mondeo 2012 modell). Så har lurt litt på tfk, da den tar litt mindre plass... Men akkurat den vognen vi skal ha med i bilen har vk ikke bestemt oss for 100 %.
Dere da?
 
Blir nok en emmaljunga til å ha her hjemme. Den virker så solid og lun og god. Greit det når jeg går tur med to hunder...
Åsså må vi ha en mindre til å ha med i bilen. Har jo to relativt store hunder, så hundeburet tar hele bagasjerommet (mondeo 2012 modell). Så har lurt litt på tfk, da den tar litt mindre plass... Men akkurat den vognen vi skal ha med i bilen har vk ikke bestemt oss for 100 %.
Dere da?
Jeg har stått mellom emmaljunga mondeal duo og tfk. Men nå blir det emmaljunga til å ha hjemme, og evnt en sportsvogn (tfk etter hvert) :)
 
Jeg har stått mellom emmaljunga mondeal duo og tfk. Men nå blir det emmaljunga til å ha hjemme, og evnt en sportsvogn (tfk etter hvert) :)
Liker de to vognene så godt. Åh jeg gleder meg... Har bare lyst å skrike ut til hele verden at jeg er gravid...
 
Vi har emmaljunga edge duo! Fra storesøster da.. den er fantastisk!!

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
Åsså så fine å se på og;)
Men de er lune og gode er de ikke?
Kunne tenkt meg å bare kjøpt den vognen med baggdel jeg. Syns sportsdelen virker litt klumpete? Men nå kjenner jeg jo ikke til den...
 
Vi har også Emmaljunga Edgeduo.. Og bugaboo cameleon... Er så fornøyd med begge to at jeg ikke vil kvitte meg med noen... Men må vel kanskje det hvis det kommer en liten en og vi trenger tvillingvogn


❤️storebror mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
 
Åsså så fine å se på og;)
Men de er lune og gode er de ikke?
Kunne tenkt meg å bare kjøpt den vognen med baggdel jeg. Syns sportsdelen virker litt klumpete? Men nå kjenner jeg jo ikke til den...
Hvordan får du det bilde hvor det står hvor langt du er på veg ? Og nedtelling?
 
Vi har også Emmaljunga Edgeduo.. Og bugaboo cameleon... Er så fornøyd med begge to at jeg ikke vil kvitte meg med noen... Men må vel kanskje det hvis det kommer en liten en og vi trenger tvillingvogn


❤️storebror mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
Kanskje lurt med en tvillingvogn ja, hvis det bare blir to års forskjell :D
 
Back
Topp