SKRAVLETRÅD ❤

Å fly 11 uker på vei går helt fint. Hvertfall hvis man ikke har noe risiko svangerskap. Jeg skal til statene (Florida) i 14 dager når jeg er 6.5 måned på vei :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan får du det bilde hvor det står hvor langt du er på veg ? Og nedtelling?
Tror du kan klikke på den for å komme til den siden der en lager de... lurer på om den heter lillypie. Å så søkte jeg her på forumet hvordan legge til ticker (tro det heter det)...
Nedtelling og sånn legger du til når du lager på den siden:)
 
Å fly 11 uker på vei går helt fint. Hvertfall hvis man ikke har noe risiko svangerskap. Jeg skal til statene (Florida) i 14 dager når jeg er 6.5 måned på vei :O


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal til Hawaii (26t reise) når jeg er 6.mnd på vei.

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Jeg skal til Hawaii (26t reise) når jeg er 6.mnd på vei.

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
Hawaii <3 Så deilig :D
 
Ja vet. Gleder meg veldig. Vi skal selvfølgelig gifte oss der også da <3 <3 <3

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Ja vet. Gleder meg veldig. Vi skal selvfølgelig gifte oss der også da <3 <3 <3

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Så kos! Gratulerer!
Våres tur er bryllupsreise. Gifter oss i August. Men vi skal ha med alle barna ;) Til Disney Word Florida :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helt super vogn, kjempe fornøgde m den når vi brukte den til våre to andre barn :) Så den blir nok brukt igjen :-D
vi har tfk og maxi cosi vogn begge etter min minste så de brukes igjen :) bestevennina mi fikk baby i februar og vi arver mye fra dem. Å blir det jente nå har vi også full garderobe.. Ga jo vekk alt etter gutta da jeg ble alene med dem, var jo ferdig med menn og unger jeg, he he he. Ble jo alene når minste var 6 mnder og da hadde det vært mer eller mindre slutt siden før fødsel.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kos! Gratulerer!
Våres tur er bryllupsreise. Gifter oss i August. Men vi skal ha med alle barna ;) Til Disney Word Florida :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig! Her har vi ordnet oss barnefri, så kun Reka i magen som får gleden av den turen :D :p

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Så koselig! Her har vi ordnet oss barnefri, så kun Reka i magen som får gleden av den turen :D :p

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3


Hehe skulle egentlig ha barnefri vi også. Men vi hadde spart så mye penger og jeg ville bruke de på å ta med alle barna til Disney World. Så har leid stort hus med 6 soverom og eget basseng og sånn! :D Tenkte at dette kanskje er den eneste gangen vi har råd til noe sånt ;) Skal nok få litt kjærestetid på kveldene allikevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe skulle egentlig ha barnefri vi også. Men vi hadde spart så mye penger og jeg ville bruke de på å ta med alle barna til Disney World. Så har leid stort hus med 6 soverom og eget basseng og sånn! :D Tenkte at dette kanskje er den eneste gangen vi har råd til noe sånt ;) Skal nok få litt kjærestetid på kveldene allikevel :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres jo fantastisk ut :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Opp og hopp. Ny dag og nye muligheter. Planer for dagen og for helgen?
Her blir det jobb idag, og avslapping i helgen. Håper og å få noens skogs/fjellturer med hundene:)
 
Har blir det jobb i dag og noen timer i måren! Så blir d kos og avslapping og litt turer med hundene resten av helgen!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det i dag jobb, også vente på hcg resultat, husarbeid, handling, og resten av helgen skal nyyyyyyyytes med kjæresten!;)
 
Back
Topp