Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går braJeg er på jobb. Skal til legen snart og be om henvisning til ul pga blødninger. Tenkte å be om å få teste hcg, men det sa damen på telefonen at de ikke kunne gjøre i dag, så da håper jeg på henvisning!
Masse lykke tilJeg er på jobb. Skal til legen snart og be om henvisning til ul pga blødninger. Tenkte å be om å få teste hcg, men det sa damen på telefonen at de ikke kunne gjøre i dag, så da håper jeg på henvisning!
Hørtes ut som en god planSkulle vært på jobb, men er så forferdelig plaga med forkjølelse/influensa! Så da blir det forum og sofasliting![]()
TakkHørtes ut som en god plan![]()
Masse god bedring![]()
Var en fin tur, så ble vi overraska av den haglstormen! Nå skinner sola igjenGod tur alita![]()
God bedring!Skulle vært på jobb, men er så forferdelig plaga med forkjølelse/influensa! Så da blir det forum og sofasliting![]()
Det er jo koffein man bør begrense. Kjøp koffeinfri kaffeJeg tenker på at jeg er altfor glad I kaffe. Vet at man burde begrense seg, men det er så vanskelig....
![]()
Har du fått gjort alt det mens du er så aktiv på forum? Jeg får ikke gjort noen ting jeg.. Jeg må lære meg å bli mer effektiv..Her er det en hjemme dag alene
Har fått vaska noen klær ( andre maskin er i gang) støvsuga nede ( det likte ikke bekkenet ) rydda kjøkkenet å begynnt smått på middagen faktiskkokt klar poteter å gulrøtter som skal legges i en form sammen med torsk
Nå slengte jeg kroppen i sofaen å slapper sv med en serie å strikker litt![]()
Har ikke det på kaffemaskinen på job, veldig dumt!Det er jo koffein man bør begrense. Kjøp koffeinfri kaffe![]()