Skravle uke 11!

Deilig å slappe av...

Så søt som sa det :) håper han blir mindre forstoppet fremover. Ubehagelig stakkars :-(
Jeg satser på at han blir bedre nå, altså :D
 
Alt bra jenter? Bestilte akkurat Frost sparkesykkel til Mina. Stas.
Vært å shoppa på hm. 2 frost kjoler og en frost nattpysj, pluss ballerinakjole, strømpebukser og flere sommerkjoler. Vår ♡

Hva gjør dere? :-D :-D

Hehe hørtes ut som perfekte klær for hvertfall Emira :D
 
Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!

For en herlig liten gutt da! :) moro at han viste og fortalte at han hadde det bedre! :) må være godt å få tømt seg :D
 
Hehe. Mye fint der. Ut å shop Anita :-D

Haha å ja jeg lengter etter det!! Men må nok snart når våren og sommeren kommer :D da MÅ Emira ha nye klær ;) :p Liana har 3 store skuffer FULLE av klær + at jeg hentet fram enda en eske med klær som passer rundt sommertider :)
 
Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!
Så søt han er!

Håper det ordner seg med magen nå.
 
Så søt han er!

Håper det ordner seg med magen nå.
Takk, det håper jeg også.
Han skal ha ganske mye Lactulose, så jeg blir litt overrasket om det ikke hjelper :p
 
God morgen!
Ungene er levert og jeg pakker litt.
Jeg skal på senvakt, så ungene skal hentes av, og sove hos Mormor (og bestefar da, men han er på jobb til kvelden). Jeg tror jeg reiser dit etter jobb for å sove der jeg også, Lillebror skal ha fri i morgen og det er koselig å være der sammen med dem.
Nå skal jeg bort til mamma med bagasjen før jeg setter meg på høgskolen for å være effektiv frem til jobb!
ha en fin dag :D
 
God morgen!
Ungene er levert og jeg pakker litt.
Jeg skal på senvakt, så ungene skal hentes av, og sove hos Mormor (og bestefar da, men han er på jobb til kvelden). Jeg tror jeg reiser dit etter jobb for å sove der jeg også, Lillebror skal ha fri i morgen og det er koselig å være der sammen med dem.
Nå skal jeg bort til mamma med bagasjen før jeg setter meg på høgskolen for å være effektiv frem til jobb!
ha en fin dag :D
Sprekt med studier OG jobb mens mannen er borte altså!
 
God formiddag!

Vi var oppe 06.30 og er allerede i barnehagen. Hermine ville ikke at jeg skulle gå, så jeg sitter på kjøkkenet og drikker kaffe. Det syntes hun var helt greit :confused: :p

Idag skal jeg sjekke at vaskebyrået har gjort jobben sin i den gamle leiligheta, for i morgen overtar nye eiere. Blir greit å få avsluttet det kapittelet også.

Nydelig vær og sol her, men er meldt storm til kvelden og blåser endel allerede. Så om jeg vil gå en tur må jeg nok gjøre det nå. :p
 
Vi har hatt en utrolig god dag!

Måtte dra litt fram og tilbake til barnehagen for Hermine var litt lei seg. Men det gjorde meg ikke noe.

I ettermiddag har vi ordna på kjellerstua slik at det nå er Hermine og pappas egen lekeplass. Der skal de to leke sammen. De behøver å tilbringe mer tid alene sammen, og det kan de gjøre der. :)

Hun var ikke helt i form nå i kveld da. :( var febervarm og klaga over at hun ikke følte seg bra. Skal det aldri ta slutt???
 
Stakkars Hermine da! Håper hun ikke blir skikkelig syk igjen! Men er jo så mye som går overalt virker det som :(
 
Stakkars Hermine da! Håper hun ikke blir skikkelig syk igjen! Men er jo så mye som går overalt virker det som :(
Ja vet du, jeg ble helt kvalm nå når hun fikk feber og måtte få paracet. :(

Jeg blir så angstfylt og nedfor med en gang det dukker opp ny runde med sykdom. At det aldri tar slutt liksom.

Hjalp jo ikke å flytte engang :eek: :oops:
 
Ja vet du, jeg ble helt kvalm nå når hun fikk feber og måtte få paracet. :(

Jeg blir så angstfylt og nedfor med en gang det dukker opp ny runde med sykdom. At det aldri tar slutt liksom.

Hjalp jo ikke å flytte engang :eek: :oops:
Velsig synd å høre at hun er syk igjen :( må det komme fra barnehagen, tenker du? Kan det være ørene som gjør at hun får så lett feber?
Håper det slipper fort!!
 
God morgen

Senvakt i går gikk veldig bra :)
Det at godt å komme hjem til mamma og pappa sent etter jobb, men jeg hadde håpet at minstemann hadde sovet videre inne hos dem. Han sover nemlig lengre da :p
Men hab våknet før jeg la meg og ville bare sove med meg. Koselig, men urolig og tiiidlig morgen!
Vi tar fri i dag! T skal kjøres til skolen før vi skal hjem. Ei venninne kommer innom med babyen sin :)
Når T er ferdig skal vi busse til høgskolen og spise fredagsgrøt i kantina :-D
 
Velsig synd å høre at hun er syk igjen :( må det komme fra barnehagen, tenker du? Kan det være ørene som gjør at hun får så lett feber?
Håper det slipper fort!!
Ja, det går visst feber på avdelingen. Men jeg hadde håpet det var et virus hun allerede har hatt. :p

Hun hadde bare 38.1 i går kveld da, og virker feberfri nå. Men holder hjemme likevel, i tilfelle tempen stiger igjen utover dagen.

Litt synd, for hun gleder seg sånn til barnehagen. :)
 
God morgen

Senvakt i går gikk veldig bra :)
Det at godt å komme hjem til mamma og pappa sent etter jobb, men jeg hadde håpet at minstemann hadde sovet videre inne hos dem. Han sover nemlig lengre da :p
Men hab våknet før jeg la meg og ville bare sove med meg. Koselig, men urolig og tiiidlig morgen!
Vi tar fri i dag! T skal kjøres til skolen før vi skal hjem. Ei venninne kommer innom med babyen sin :)
Når T er ferdig skal vi busse til høgskolen og spise fredagsgrøt i kantina :-D
Er det ikke rart at de sover bedre sammen med andre enn oss? :p

Koselig med tidlig helg! Ble det på oss også, selv om jeg helst så at hun skulle gått i bhg idag.
 
Er det ikke rart at de sover bedre sammen med andre enn oss? :p

Koselig med tidlig helg! Ble det på oss også, selv om jeg helst så at hun skulle gått i bhg idag.
Jo, og det er helt kronisk med de her! Han våknet nok fordi han hørte meg. Beste gang får jeg være litt stille :p
 
Ja, det går visst feber på avdelingen. Men jeg hadde håpet det var et virus hun allerede har hatt. :p

Hun hadde bare 38.1 i går kveld da, og virker feberfri nå. Men holder hjemme likevel, i tilfelle tempen stiger igjen utover dagen.

Litt synd, for hun gleder seg sånn til barnehagen. :)
Ja det er synd da :(
 
Back
Topp