Skravle uke 11!

God morgen.
Det var så deilig å droppe alt av skjermaktivitet med ungene i går!
Mandagene er så travle pga svømming, så om vi ser litt film til kveldsmaten når vi kommer hjem, blir det så nærme sovingen. I stedet spiste vi kvelds på kjøkkenet mens vi hørte på rolig barnemusikk!
Det frister for gjentakelse. Det blir mye mindre barne-tv her fremover pga at det har tatt litt av her...
(akkurat nå sitter minstemann og spiller på mobilen min mens han prøver å tømme magen på potta, da, men det var eneste mulighet for å få han rolig der nå :eek:)
Han skal straks i bhg, T har gått til skolen, og jeg skal lese på Høgskolen i dag. Jeg sliter ekstremt med motivasjon om dagen, og de to siste ukene føler jeg at jeg ikke har fått gjort noenting. Men jeg vet at det bedrer seg når jeg først kommer i gang!
Ha en super dag!
 
God morgen.
Det var så deilig å droppe alt av skjermaktivitet med ungene i går!
Mandagene er så travle pga svømming, så om vi ser litt film til kveldsmaten når vi kommer hjem, blir det så nærme sovingen. I stedet spiste vi kvelds på kjøkkenet mens vi hørte på rolig barnemusikk!
Det frister for gjentakelse. Det blir mye mindre barne-tv her fremover pga at det har tatt litt av her...
(akkurat nå sitter minstemann og spiller på mobilen min mens han prøver å tømme magen på potta, da, men det var eneste mulighet for å få han rolig der nå :eek:)
Han skal straks i bhg, T har gått til skolen, og jeg skal lese på Høgskolen i dag. Jeg sliter ekstremt med motivasjon om dagen, og de to siste ukene føler jeg at jeg ikke har fått gjort noenting. Men jeg vet at det bedrer seg når jeg først kommer i gang!
Ha en super dag!
Altfor mye tv her også den siste måneden. Men ble dårlige vaner pga mye sykdom vettu;)

Vi forsøker nå å innføre at frokost inntas på kjøkkenet og ikke foran tvn/iPad, samme med middag. Hermine protesterer ikke, spurte bare "hvorfor det?" :p
 
Hei.
Vi har vært i svømmehallen. Skikkelig fint for ungene. Kun 15 kr pr barn. Det går ann :-D

Hva gjør dere? Her blåser det sykt!
 
God natt alle sammen!
Vi hadde en rolig ettermiddag hjemme i dag!
I kveld ble det klesvask og grey's på meg!
:)
 
God morgen alle sammen, god morgen far og mor :p
Jeg ble beordret til å synge den sangen på vei til barnehagen, så nå har jeg den på hjernen.
Det er etterlengtet at Lillebror skulle bli interessert i å synge med, så det var helt herlig med litt sang på veien med solen i mot oss :D
Det blir kort dag i bhg i dag, da vi skal til lege ca kl 14. Han sliter så med magen :(
Så skal vi på middag til eldste søsteren min, så niesen min og T går dit sammen fra skolen og vi treffes der.
Håper alle får en fin dag.
Her er det klart for en kaffe til og leeeeesing!
 
Hallo!

Jeg sitter hos mamma og drikker kaffe, mens Hermine er alene i barnehagen. :eek:

Fikk MMS med bilde av henne hvor hun lo og kosa seg ute :D

Mamma bor 2min fra barnehagen, så jeg drar raskt ned dit dersom det er noe. Jeg sa til henne at jeg kom tilbake dersom hun ble lei seg, da snudde hun seg til ped.leder og sa at hun var lei seg. :p Utspekulert frøken!
 
God morgen alle sammen, god morgen far og mor :p
Jeg ble beordret til å synge den sangen på vei til barnehagen, så nå har jeg den på hjernen.
Det er etterlengtet at Lillebror skulle bli interessert i å synge med, så det var helt herlig med litt sang på veien med solen i mot oss :D
Det blir kort dag i bhg i dag, da vi skal til lege ca kl 14. Han sliter så med magen :(
Så skal vi på middag til eldste søsteren min, så niesen min og T går dit sammen fra skolen og vi treffes der.
Håper alle får en fin dag.
Her er det klart for en kaffe til og leeeeesing!
Lykke til hos legen. :)

Koselig å dra på middagsbesøk når man er alene.
 
Hahaha Marianne! For en morsom liten frøken du har da :D

God dagen!
Her er det fryktelig lite som skjer akkurat nå :p sambo er fortsatt ikke frisk, og ligger slått ut og sover på sofan! Helt utrolig at det skulle slå så hardt ut på han, mens ungene er fulle av krutt med samme forkjølelse (om det er det samme da!)..

Barna er i bhgen, og jeg håper at pappa har lyst å kjøre meg til butikken snart! Haha blir rastløs av å måtte være stille og at alt rundt meg skal være stille! Sååå kjedelig :p

Håper dere får en fin dag :)
 
God morgen alle sammen, god morgen far og mor :p
Jeg ble beordret til å synge den sangen på vei til barnehagen, så nå har jeg den på hjernen.
Det er etterlengtet at Lillebror skulle bli interessert i å synge med, så det var helt herlig med litt sang på veien med solen i mot oss :D
Det blir kort dag i bhg i dag, da vi skal til lege ca kl 14. Han sliter så med magen :(
Så skal vi på middag til eldste søsteren min, så niesen min og T går dit sammen fra skolen og vi treffes der.
Håper alle får en fin dag.
Her er det klart for en kaffe til og leeeeesing!

Lykke til hos legen! Håper dem finner ut av det.
 
Lykke til hos legen! Håper dem finner ut av det.
Først og fremst må han få noe for å tømme magen, stakar. Så får vi se på hva som forårsaker forstoppelsen videre.
 
Alt bra jenter? Bestilte akkurat Frost sparkesykkel til Mina. Stas.
Vært å shoppa på hm. 2 frost kjoler og en frost nattpysj, pluss ballerinakjole, strømpebukser og flere sommerkjoler. Vår ♡

Hva gjør dere? :-D :-D
 
Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!
 
Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!
Deilig å slappe av...

Så søt som sa det :) håper han blir mindre forstoppet fremover. Ubehagelig stakkars :-(
 
Back
Topp