08.15!Så godt at det har gått så greit idag tidlig frokost der eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
08.15!Så godt at det har gått så greit idag tidlig frokost der eller?
Altfor mye tv her også den siste måneden. Men ble dårlige vaner pga mye sykdom vettuGod morgen.
Det var så deilig å droppe alt av skjermaktivitet med ungene i går!
Mandagene er så travle pga svømming, så om vi ser litt film til kveldsmaten når vi kommer hjem, blir det så nærme sovingen. I stedet spiste vi kvelds på kjøkkenet mens vi hørte på rolig barnemusikk!
Det frister for gjentakelse. Det blir mye mindre barne-tv her fremover pga at det har tatt litt av her...
(akkurat nå sitter minstemann og spiller på mobilen min mens han prøver å tømme magen på potta, da, men det var eneste mulighet for å få han rolig der nå )
Han skal straks i bhg, T har gått til skolen, og jeg skal lese på Høgskolen i dag. Jeg sliter ekstremt med motivasjon om dagen, og de to siste ukene føler jeg at jeg ikke har fått gjort noenting. Men jeg vet at det bedrer seg når jeg først kommer i gang!
Ha en super dag!
Så bra! Nærme leiligheten eller?Ungene har fått bhg plagg fra 13/4. På hver sin avdeling. De gleder seg masse. Blir spennende
Ja. Typ 10-15 å gå :-DSå bra! Nærme leiligheten eller?
Lykke til hos legen.God morgen alle sammen, god morgen far og mor
Jeg ble beordret til å synge den sangen på vei til barnehagen, så nå har jeg den på hjernen.
Det er etterlengtet at Lillebror skulle bli interessert i å synge med, så det var helt herlig med litt sang på veien med solen i mot oss
Det blir kort dag i bhg i dag, da vi skal til lege ca kl 14. Han sliter så med magen
Så skal vi på middag til eldste søsteren min, så niesen min og T går dit sammen fra skolen og vi treffes der.
Håper alle får en fin dag.
Her er det klart for en kaffe til og leeeeesing!
Takk!Lykke til hos legen.
Koselig å dra på middagsbesøk når man er alene.
Ungene har fått bhg plagg fra 13/4. På hver sin avdeling. De gleder seg masse. Blir spennende
God morgen alle sammen, god morgen far og mor
Jeg ble beordret til å synge den sangen på vei til barnehagen, så nå har jeg den på hjernen.
Det er etterlengtet at Lillebror skulle bli interessert i å synge med, så det var helt herlig med litt sang på veien med solen i mot oss
Det blir kort dag i bhg i dag, da vi skal til lege ca kl 14. Han sliter så med magen
Så skal vi på middag til eldste søsteren min, så niesen min og T går dit sammen fra skolen og vi treffes der.
Håper alle får en fin dag.
Her er det klart for en kaffe til og leeeeesing!
Først og fremst må han få noe for å tømme magen, stakar. Så får vi se på hva som forårsaker forstoppelsen videre.Lykke til hos legen! Håper dem finner ut av det.
Lykke tilFørst og fremst må han få noe for å tømme magen, stakar. Så får vi se på hva som forårsaker forstoppelsen videre.
Deilig å slappe av...Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!