Jeg satser på at han blir bedre nå, altsåDeilig å slappe av...
Så søt som sa det håper han blir mindre forstoppet fremover. Ubehagelig stakkars :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satser på at han blir bedre nå, altsåDeilig å slappe av...
Så søt som sa det håper han blir mindre forstoppet fremover. Ubehagelig stakkars :-(
Alt bra jenter? Bestilte akkurat Frost sparkesykkel til Mina. Stas.
Vært å shoppa på hm. 2 frost kjoler og en frost nattpysj, pluss ballerinakjole, strømpebukser og flere sommerkjoler. Vår ♡
Hva gjør dere? :-D :-D
Hehe. Mye fint der. Ut å shop Anita :-DHehe hørtes ut som perfekte klær for hvertfall Emira
Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!
Hehe. Mye fint der. Ut å shop Anita :-D
Så søt han er!Jeg ligger langstrakt på sofaen selvom det er en haug med burde-burde!
Ungene sovnet greit i kveld, dog litt senere enn jeg ønsket. Det blir fort en slitsom dag i morgen om de kommer litt sent i seng.
Minstemann har fått hjelp med magen sin, heldigvis. Det var ikke moro for hverken han eller meg, men med klyx fikk han til slutt tømt magen! Han skal ha lactulose ganske lenge fremover, for å få bukt med forstoppelsen, så håper jeg virkelig det hjelper!
Han var utrolig søt da, etter å ha skreket og skreket pga at det gjorde vondt når all bæsjen skulle ut. Mens han lå på stellematta og ventet på å bli vasket, så han på meg og sa "Mamma, jeg glad!" og strøk seg på magen!
Jeg håper han sover gullegodt i natt!
Takk, det håper jeg også.Så søt han er!
Håper det ordner seg med magen nå.
Sprekt med studier OG jobb mens mannen er borte altså!God morgen!
Ungene er levert og jeg pakker litt.
Jeg skal på senvakt, så ungene skal hentes av, og sove hos Mormor (og bestefar da, men han er på jobb til kvelden). Jeg tror jeg reiser dit etter jobb for å sove der jeg også, Lillebror skal ha fri i morgen og det er koselig å være der sammen med dem.
Nå skal jeg bort til mamma med bagasjen før jeg setter meg på høgskolen for å være effektiv frem til jobb!
ha en fin dag
Ja, da, ingen fare for å kjede segSprekt med studier OG jobb mens mannen er borte altså!
Ja vet du, jeg ble helt kvalm nå når hun fikk feber og måtte få paracet.Stakkars Hermine da! Håper hun ikke blir skikkelig syk igjen! Men er jo så mye som går overalt virker det som
Velsig synd å høre at hun er syk igjen må det komme fra barnehagen, tenker du? Kan det være ørene som gjør at hun får så lett feber?Ja vet du, jeg ble helt kvalm nå når hun fikk feber og måtte få paracet.
Jeg blir så angstfylt og nedfor med en gang det dukker opp ny runde med sykdom. At det aldri tar slutt liksom.
Hjalp jo ikke å flytte engang
Ja, det går visst feber på avdelingen. Men jeg hadde håpet det var et virus hun allerede har hatt.Velsig synd å høre at hun er syk igjen må det komme fra barnehagen, tenker du? Kan det være ørene som gjør at hun får så lett feber?
Håper det slipper fort!!
Er det ikke rart at de sover bedre sammen med andre enn oss?God morgen
Senvakt i går gikk veldig bra
Det at godt å komme hjem til mamma og pappa sent etter jobb, men jeg hadde håpet at minstemann hadde sovet videre inne hos dem. Han sover nemlig lengre da
Men hab våknet før jeg la meg og ville bare sove med meg. Koselig, men urolig og tiiidlig morgen!
Vi tar fri i dag! T skal kjøres til skolen før vi skal hjem. Ei venninne kommer innom med babyen sin
Når T er ferdig skal vi busse til høgskolen og spise fredagsgrøt i kantina :-D
Jo, og det er helt kronisk med de her! Han våknet nok fordi han hørte meg. Beste gang får jeg være litt stilleEr det ikke rart at de sover bedre sammen med andre enn oss?
Koselig med tidlig helg! Ble det på oss også, selv om jeg helst så at hun skulle gått i bhg idag.
Ja det er synd daJa, det går visst feber på avdelingen. Men jeg hadde håpet det var et virus hun allerede har hatt.
Hun hadde bare 38.1 i går kveld da, og virker feberfri nå. Men holder hjemme likevel, i tilfelle tempen stiger igjen utover dagen.
Litt synd, for hun gleder seg sånn til barnehagen.