Fint å ha en plass å prate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og er helt krise på det der, testet alt for mye før IKM, begynte sikkert 8 dager førHadde bestemt meg idag for å ikke teste. Kjenner nå jeg angrer.. Føler jeg mister kontrollen når jeg «ikke vet». Skal prøve å holde ut til i morgen tidlig
Jeg har 100 tester (bokstavelig talt) og tar en hver dag for å berolige meg selv!Hadde bestemt meg idag for å ikke teste. Kjenner nå jeg angrer.. Føler jeg mister kontrollen når jeg «ikke vet». Skal prøve å holde ut til i morgen tidlig
Skjønner godt at du vil teste ofte da! Vi brukte to år på førstemann. Denne gangen gikk det på andre forsøk så jeg tror liksom ikke helt på det selv så tatt mange mange tester de siste to døgneneJeg har 100 tester (bokstavelig talt) og tar en hver dag for å berolige meg selv!
Jeg mistet sist og etter det har vi prøvd i 2 år! så trenger å se den røde streken for å ikke stresse meg selv så sinnsykt opp.
Vi har holdt på siden 2014 og har et barnSkjønner godt at du vil teste ofte da! Vi brukte to år på førstemann. Denne gangen gikk det på andre forsøk så jeg tror liksom ikke helt på det selv så tatt mange mange tester de siste to døgnene
Ja, håper vi blir flere etterhvert!Håper det snart kommer flere inn i gruppa som har oppdaget at de er gravide
Er gøy å se hvor langt januargruppa har kommet ! Flere har vært på ultralyd der allerede!
Skjønner godt hva du mener! Men er nok lettere for folk å komme inn etterhvert hvis de og ser at det er aktivitet her inneEr så tidlig enda så er vel mange som ikke har funnet ut av det enda. Jeg er fortsatt litt i sjokk og det føles ut som om jeg sniker her inne og ikke hører til Tror liksom ikke på det enda!
Så flink du har vært til å lage flere tråder her inne!Skjønner godt hva du mener! Men er nok lettere for folk å komme inn etterhvert hvis de og ser at det er aktivitet her inne
Ble bitt av basillenSå flink du har vært til å lage flere tråder her inne!
NiceLaga noen nedtellingstråder på «leker» da går det raskere til vi plutselig kan få en skjult gruppe også
Lykke tilSitter på legekontoret nå og er DRIT NERVØS for å gå inn å be om blodprøver osv. bestilte denne timen for noe heeelt annet for over en måned siden..
Puls på godt over 100
TakkLykke til
Gratulerer vi satser på terminspire for alle mannTatt 3 tester i dag som bare øker i styrke, jeg er helt i sjokk etter så mye prøving å motgang. Første el etter jeg mista mamma Dette må bare bli en terminspire!! Så ønsket. Og kjenner vi trenger denne oppturen nå Har pcos og lavt stoffskifte så et veldig redd for å miste
Tusen takk Ja må alle få terminspireGratulerer vi satser på terminspire for alle mann