SKRAVLE-TRÅD

Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også..... :p

Huff :( jeg ble sykemeldt i 2 uker idag. Får ikke lov til å jobbe, løfte eller gå mer enn 500m pga betennelser i hofte/lår og sete. Men jeg har 3 hunder som trenger tur, så siste er vel utelukket :p

Huff :( jeg ble sykemeldt i 2 uker idag. Får ikke lov til å jobbe, løfte eller gå mer enn 500m pga betennelser i hofte/lår og sete. Men jeg har 3 hunder som trenger tur, så siste er vel utelukket :p
Uffda, får prøve å ta det så mye med ro som du kan. Og god bedring!

Jeg har hatt snekkere i hus, så her skulle det vært gjort en storrengjøring, men det var IKKE aktuelt ifølge jordmor, så får vel krype til korset og leie inn noen.... :p Men ikke så lett å få tak i hundeluftere...... Her springer vovven løs, så han lufter seg selv.... Veldig kjekt!! :)

Ble 50% sykemeldt i dag jeg. Jordmora ville sykemelde meg helt, men jeg var ikke helt klar for den... Ser visst vanvittig sliten ut.. Merkelig, er jo sånn jeg føler meg også..... :p
Håper det hjelper :)

2015? ♡

Huff :/ god bedring :)

2015? ♡

Da er min kjære sønn i seng..... Både katt og hund har fått mat, så da er spørsmålet... Bittelitt husarbeid (som sårt trengs) eller kapitulerere på sofaen? Må ærlig innrømme at det siste definitivt frister mest....

Da er min kjære sønn i seng..... Både katt og hund har fått mat, så da er spørsmålet... Bittelitt husarbeid (som sårt trengs) eller kapitulerere på sofaen? Må ærlig innrømme at det siste definitivt frister mest....
Jeg stemmer for det siste;)

Se vannblemmen min :O

2015? ♡

Vedlegg

• 1400610112007.jpg
    1400610112007.jpg
    24,3 KB · Visninger: 8
Får sjokolade idag ... sånn er det når humøret ikke er bra

2015? ♡

Sitter å venter på greys <3

Sent from my iPad using BV Forum

Back