SKRAVLE-TRÅD

gjør vel ingenting om snuppa mi på 6 mnd sover nå uten å ha fått kveldsgrøten sin på 12 ts ca vel? :p det er kun det hun får og resten pupp <3
Hun våkner sikkert og sier fra hvis hun er sulten. Her har min på 2 måneder sovna i fanget. Har ligget der en time allerede. Hun pleier å legge seg rundt 21, så jeg er litt usikker på om jeg skal ta henne med på badet og skifte til pysj eller bare la henne sove i fange mitt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ble du fornøyd med klippen her om dagen forresten?

Jaaa, ble bra det;) Klippet kun det som var slitt, altså tuppene;)
Kjenner dt frister farge det litt igjen,hmm...Den som lever får se;) Har hatt alle mulige farger på det håret mitt opp gjennom, haha...

Da tenker jeg ikke grønt eller noe altså,haha:P
Kanskje enda mørkere brunt, hmm...:D

Hun våkner sikkert og sier fra hvis hun er sulten. Her har min på 2 måneder sovna i fanget. Har ligget der en time allerede. Hun pleier å legge seg rundt 21, så jeg er litt usikker på om jeg skal ta henne med på badet og skifte til pysj eller bare la henne sove i fange mitt.

Hun ville bare ha pupp idag hihi :) spørs hva du vil det :)

Mamma til en prinsesse ♡

Å godt at snuppa sover :) da skal hu mor sove snart og :) siste dag med godis i ukedagene og brus ... Spent på om vi klare det. Jeg og min kjære :)

Mamma til en prinsesse ♡

Hun ville bare ha pupp idag hihi :) spørs hva du vil det :)

Mamma til en prinsesse ♡
La henne i senga jeg. Hun sover fortsatt:) Blir spennende å se når hun våkner neste gang da;)

Back
Topp