HUFF!!! Håper du får fiksa den snart!!Skulle være flink å stå opp tidlig å begynne rengjøring ... men nå ser det dårlig ut ... helvetes munnei som hater tannverk? Neida
klarer ikke skjule slikt temperament
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HUFF!!! Håper du får fiksa den snart!!Skulle være flink å stå opp tidlig å begynne rengjøring ... men nå ser det dårlig ut ... helvetes munnei som hater tannverk? Neida
klarer ikke skjule slikt temperament
Mamma til en prinsesse ♡
den ser jeg. vanskelig å la være. det er jo så koseligDet har ikke jeg fått med meg! Får titte på litt selv om jeg egentlig hadde lovt å kjøpe kun til meg selv denne gangen. Barneting frister så veldig![]()
Enten i morgen eller om ikke lengeHUFF!!! Håper du får fiksa den snart!!
Jeg likte også de godt. Mye fint å se på. Men synes trykknappene faller av i tide og utide.Jeg synes nettsiden har så dårlig utvalg med de klærne de har. Sånn som hust&claire som jeg liker så godt er jo ikke der.
Natta! Sove godt.Natta folkens!
Bare få fikset tanna fortest mulig. Og egentlig like greit å ha verk, da utsetter man det ikke lenger. Hilsen ho med tannlegeskrekk.Enten i morgen eller om ikke lengegod natt
Mamma til en prinsesse ♡
Skulle gjerne ha sovet.Så lå eg her, får ikkje sove... Småen ligger ved siden av meg og sover.. på magen....
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Nå har jeg ikke baby lenger , men vi har noen yndlingsmerker til poden ja. I uteklr er det isbjørn of sweden som gjelder.Har dere noe ynglingsmerke i babyklær ? Eller til deg selv?
Jeg handler det meste på nett, enkelt og greit å ikke minst mye tilbud.Det er kjekt av og til. Med deilig å bare kunne handle hjemme i stua også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sov godtEr så greit når det er sånn....
Men nå blir det kveld her i stua....
Krysser fingrene for at den er borte i morgen.Får dra innom babyshop i morgen jegargh !
dumme tannpine :/ håper at den er borte i morgen
frister ikke med tannlege
Mamma til en prinsesse ♡
jeg våknet etter 3 t, nå får jeg ikke sove igjenSå lå eg her, får ikkje sove... Småen ligger ved siden av meg og sover.. på magen....
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Liker godt NameIt til barnaHar dere noe ynglingsmerke i babyklær ? Eller til deg selv?
Jeg kan sitte i timesvis og bare søke jeg.Jeg handler det meste på nett, enkelt og greit å ikke minst mye tilbud.
Jeg blir sittende å stirre på barnetv jeg. Tror kanskje jeg er den som er mest interessert herkommer til å glemme at jeg er voksen. Voksen...blæææh