SKRAVLE-TRÅD

Godt jeg sier i fra da :P Jeg kjøpte noen klær tidligere denne uken men sitter jo å trykker kjøp nå :P :o
Må vist inn å sjekke. Rekker jeg få det til 17 mai da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jada... God tid!! Lenge til september!! ;) Kjenner jeg har litt lyst til å handle noe ullundertøy likevel da.... Men må vel prøve å dy meg til jeg ser hvile størrelser jeg har flust av først.... :p

Må vist inn å sjekke. Rekker jeg få det til 17 mai da?

veldig vanskelig å si da de sier ca 1 uke, men opptil 3 uker på leveringsvarer. Men tilbudet gjelder i butikken også altså til den 18.05

Ja, bekymrer meg ikke så mye... Er da alltids salg eller tilbud et eller annet sted.... ;)

Men var innom likevel da og klarte greit å la være , for ble ingen stor forelselse av noe slag....
Endte opp med det jeg også. Falt ikke for noe spesifikk.

veldig vanskelig å si da de sier ca 1 uke, men opptil 3 uker på leveringsvarer. Men tilbudet gjelder i butikken også altså til den 18.05
Aha. Mulig jeg må sjekke nettsiden om det er noe som frister og heller stikke innom butikken. Skal i konfirmasjon helga etterpå også. Så kjekt med noe nytt tøy til de små. :) alltid en unnskyldning. ;)

Aha. Mulig jeg må sjekke nettsiden om det er noe som frister og heller stikke innom butikken. Skal i konfirmasjon helga etterpå også. Så kjekt med noe nytt tøy til de små. :) alltid en unnskyldning. ;)

Jeg synes nettsiden har så dårlig utvalg med de klærne de har. Sånn som hust&claire som jeg liker så godt er jo ikke der.

Får dra innom babyshop i morgen jeg :p argh ! :mad: dumme tannpine :/ håper at den er borte i morgen :) frister ikke med tannlege

Mamma til en prinsesse ♡

Får dra innom babyshop i morgen jeg :p argh ! :mad: dumme tannpine :/ håper at den er borte i morgen :) frister ikke med tannlege

Mamma til en prinsesse ♡
USJ! Kanskje du kan trøste deg selv med en liten shoppingsrunde etter tannlegetimen da! :P

USJ! Kanskje du kan trøste deg selv med en liten shoppingsrunde etter tannlegetimen da! :P
Det hørtes ikke så dumt ut :) lyst til å bare rive ut den tannen nå !! :mad:

Mamma til en prinsesse ♡

Det skjønner jeg veldig godt !!!
Skulle være flink å stå opp tidlig å begynne rengjøring ... men nå ser det dårlig ut ... helvetes munn :mad: ei som hater tannverk? Neida :p klarer ikke skjule slikt temperament :p

Mamma til en prinsesse ♡

Det har ikke jeg fått med meg! Får titte på litt selv om jeg egentlig hadde lovt å kjøpe kun til meg selv denne gangen. Barneting frister så veldig :(

Back
Topp