Nope, liker best å handle i butikkeneNå er det 30% avslag på barneklær på babyshop og fri frakt i dag! Har du handlet på babyshop tilbudet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, liker best å handle i butikkeneNå er det 30% avslag på barneklær på babyshop og fri frakt i dag! Har du handlet på babyshop tilbudet?
Må vist inn å sjekke. Rekker jeg få det til 17 mai da?Godt jeg sier i fra daJeg kjøpte noen klær tidligere denne uken men sitter jo å trykker kjøp nå
![]()
![]()
Det er kjekt av og til. Med deilig å bare kunne handle hjemme i stua også.Nope, liker best å handle i butikkene![]()
Det kommer nok flere 30% fra babyshop skal du seJada... God tid!!Kjenner jeg har litt lyst til å handle noe ullundertøy likevel da.... Men må vel prøve å dy meg til jeg ser hvile størrelser jeg har flust av først....
![]()
veldig vanskelig å si da de sier ca 1 uke, men opptil 3 uker på leveringsvarer. Men tilbudet gjelder i butikken også altså til den 18.05Må vist inn å sjekke. Rekker jeg få det til 17 mai da?
Sent from my iPhone using BV Forum
De har salget i butikken til 18.maiNope, liker best å handle i butikkene![]()
Ja, bekymrer meg ikke så mye... Er da alltids salg eller tilbud et eller annet sted....Det kommer nok flere 30% fra babyshop skal du se![]()
Endte opp med det jeg også. Falt ikke for noe spesifikk.Ja, bekymrer meg ikke så mye... Er da alltids salg eller tilbud et eller annet sted....
Men var innom likevel da og klarte greit å la være , for ble ingen stor forelselse av noe slag....
Er så greit når det er sånn....Endte opp med det jeg også. Falt ikke for noe spesifikk.
Du må sove godt da.Er så greit når det er sånn....
Men nå blir det kveld her i stua....
Aha. Mulig jeg må sjekke nettsiden om det er noe som frister og heller stikke innom butikken. Skal i konfirmasjon helga etterpå også. Så kjekt med noe nytt tøy til de små.veldig vanskelig å si da de sier ca 1 uke, men opptil 3 uker på leveringsvarer. Men tilbudet gjelder i butikken også altså til den 18.05
Jeg synes nettsiden har så dårlig utvalg med de klærne de har. Sånn som hust&claire som jeg liker så godt er jo ikke der.Aha. Mulig jeg må sjekke nettsiden om det er noe som frister og heller stikke innom butikken. Skal i konfirmasjon helga etterpå også. Så kjekt med noe nytt tøy til de små.alltid en unnskyldning.
Sent from my iPhone using BV Forum
God nattEr så greit når det er sånn....
Men nå blir det kveld her i stua....
USJ! Kanskje du kan trøste deg selv med en liten shoppingsrunde etter tannlegetimen da!Får dra innom babyshop i morgen jegargh !
dumme tannpine :/ håper at den er borte i morgen
frister ikke med tannlege
Mamma til en prinsesse ♡
Det hørtes ikke så dumt utUSJ! Kanskje du kan trøste deg selv med en liten shoppingsrunde etter tannlegetimen da!![]()
Det skjønner jeg veldig godt !!!Det hørtes ikke så dumt utlyst til å bare rive ut den tannen nå !!
Mamma til en prinsesse ♡
Skulle være flink å stå opp tidlig å begynne rengjøring ... men nå ser det dårlig ut ... helvetes munnDet skjønner jeg veldig godt !!!