Godt jobbetEtter dagens første tur et jeg allerede oppi 12.735 skritt
Vært på en liten tur med barna selv, har nettopp passert 10000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt jobbetEtter dagens første tur et jeg allerede oppi 12.735 skritt
Nå hørtes du nesten ironisk utEn lat dag i uken må du nesten ha![]()
Jeg skal i tillegg har en tur alene i kveldGodt jobbet
Vært på en liten tur med barna selv, har nettopp passert 10000![]()
Og da passerer du glatt 25000 vil jeg troJeg skal i tillegg har en tur alene i kveld
Og totalt 150.000 og vel så detOg da passerer du glatt 25000 vil jeg tro![]()
Det er sykt bra 9 dager ut i måneden!Og totalt 150.000 og vel så det
Hjalp med å ha høstferie samt gi en ekstra innsats like før siden mannen reiste bort og jeg hadde mindre mulighet til å treneDet er sykt bra 9 dager ut i måneden!![]()
Ble veldig godt da![]()
Etter dagens første tur et jeg allerede oppi 12.735 skritt
Ja det hjalp tydeligvisHjalp med å ha høstferie samt gi en ekstra innsats like før siden mannen reiste bort og jeg hadde mindre mulighet til å trene
Flott med en turBle 4,3 km tur med familien før pakking etc og straks avreise. Blir nok endel skritt av dette i dag.
Det skjønner jeg.Demotiverende når skritt telleren ikke har målt ordentlig. Samme runde som i går, da målte den 4,5 km og 4800 skritt. Idag var samme runde 2,4 km og 2500 skritt![]()
Gratulerer :-DDet ble 28.479 skitt i dag og jeg er godt over 150.000 skritt totalt denne måneden
Flott med en tur
Hvor reiser dere?
Det ble 28.479 skitt i dag og jeg er godt over 150.000 skritt totalt denne måneden
Demotiverende når skritt telleren ikke har målt ordentlig. Samme runde som i går, da målte den 4,5 km og 4800 skritt. Idag var samme runde 2,4 km og 2500 skritt![]()
Himmel, jeg er imponert!Det ble 28.479 skitt i dag og jeg er godt over 150.000 skritt totalt denne måneden