Ikke mange skurker å løpe etter hos meg hellerFri og en rolig dag hjemme fører til 3326 skritt så langt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mange skurker å løpe etter hos meg hellerFri og en rolig dag hjemme fører til 3326 skritt så langt![]()
Rett over 18.700 nåJeg har ikke så mye mer![]()
Oi, hva skjedde?!Rett over 18.700 nå
Du kan jo gjetteOi, hva skjedde?!![]()
Haha, nei da blir det ikke mange skrittIkke mange skurker å løpe etter hos meg heller5973...
Ja det må jo være noe galt i registreringen der. Hvilken app?Jeg gidder ikke være med mer, tlf registrerer ikke riktig. Nå hadde jeg den turen i helgen som ble feil. I sta kom jeg hjem fra 5 km joggetur og leste av 1200 skritt!!!!!
Jeg visste at jeg hadde stille sittende jobb, men når jeg leser av 2500 på en dag, og dere skriver at man må ha ligget på sofaen for å få under 6000, så må den da ha lest feil der også.
Så da kommer jeg tilbake når jeg har fått ordnet med noe nytt, for dette er bare demotiverende![]()
Prøvd å reinstallere appen?Jeg gidder ikke være med mer, tlf registrerer ikke riktig. Nå hadde jeg den turen i helgen som ble feil. I sta kom jeg hjem fra 5 km joggetur og leste av 1200 skritt!!!!!
Jeg visste at jeg hadde stille sittende jobb, men når jeg leser av 2500 på en dag, og dere skriver at man må ha ligget på sofaen for å få under 6000, så må den da ha lest feil der også.
Så da kommer jeg tilbake når jeg har fått ordnet med noe nytt, for dette er bare demotiverende![]()
Hurra :-DDa er jeg i seng, ble 21.178 skritt i dag.
Da blir nok dagens tall pent![]()
Da er jeg i seng, ble 21.178 skritt i dag.
Jeg gidder ikke være med mer, tlf registrerer ikke riktig. Nå hadde jeg den turen i helgen som ble feil. I sta kom jeg hjem fra 5 km joggetur og leste av 1200 skritt!!!!!
Ut på tur?Du kan jo gjette
Så utrolig kjiptJeg gidder ikke være med mer, tlf registrerer ikke riktig. Nå hadde jeg den turen i helgen som ble feil. I sta kom jeg hjem fra 5 km joggetur og leste av 1200 skritt!!!!!
Fantastisk resultatDa er jeg i seng, ble 21.178 skritt i dag.
Stemmer detUt på tur?![]()
Ja tror også klokke er veien å gå.Ja det må jo være noe galt i registreringen der. Hvilken app?
Ville kanskje heller gått for en type klokke eller noe.
Nei, kan se på detPrøvd å reinstallere appen?