~Skravetråd for Desember ~

Mamma og pappa kan nok handle for de å sette utenfor døra.

Da bør jo ikke det være noe stort problem.

(for min del kunne det muligns medført at vi handlet mindre godteri enn ellers da. for vi handler litt uforsvarlig mye snop ;) )

Kanskje jeg burde snopeshoppe allerede med en gang sånn at i tilfelle vi havner i karantene i morgen så kan jeg bare skrive opp "normale mengder godteri" på handleliste til pappa ;)

Neida, jeg skal vel trolig uansett handle i mrogen antar jeg

Kanskje jeg burde snopeshoppe allerede med en gang sånn at i tilfelle vi havner i karantene i morgen så kan jeg bare skrive opp "normale mengder godteri" på handleliste til pappa ;)

Neida, jeg skal vel trolig uansett handle i mrogen antar jeg
Ha ha, vi hadde hatt en enkel handleliste om det ble karantene nå

Ikke sant.. jeg måtte ha en plan B så

Jeg ar ikke hatt en plan b for julaften siden vi uansett skulle være hjemme bare oss som bor sammen, men jeg har jo hatt en plan b for resten av jula, go komemr til å se til at vi har noe amt som skan spises om middagen hos mine foreldre 26.12 utgår fordi noen blir syk eller noe. (dog, vi får evt kalkunen ferdig tilberedt levert på døra om vi må være hjemme, det hadde vi tilbud om i 2015 også, men jeg møtte opp ti middag em min nyfødte datter)

Vil jo tro den er negativ, men likevel litt stressende med svigerfar sin cov.test

Back
Topp