Tror ikke det falt inn for min søster at det kunne skje i det hele tatt, så hu blei nok tatt på senga.Går heldigvis her , selv langt på landet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det falt inn for min søster at det kunne skje i det hele tatt, så hu blei nok tatt på senga.Går heldigvis her , selv langt på landet![]()
Mamma og pappa kan nok handle for de å sette utenfor døra.Frivillighetsentralen hjelper her også ja, også mener jeg det er andre som har sagt at de kan kjøre ut varer fra tilsendt liste for dem som er i karantene (ikke til alle som ikke vil handel, men des om ikke kan)
Mamma og pappa kan nok handle for de å sette utenfor døra.
HeheDa bør jo ikke det være noe stort problem.
(for min del kunne det muligns medført at vi handlet mindre godteri enn ellers da. for vi handler litt uforsvarlig mye snop)
Skjønner selv om jeg ikke skjønnerTror ikke det falt inn for min søster at det kunne skje i det hele tatt, så hu blei nok tatt på senga.
jeg ogsåSkjønner selv om jeg ikke skjønner![]()
Hehe![]()
Ikke sant.. jeg måtte ha en plan B såSkjønner selv om jeg ikke skjønner![]()
Vi kjøper ikke så mye snop vi.Kanskje jeg burde snopeshoppe allerede med en gang sånn at i tilfelle vi havner i karantene i morgen så kan jeg bare skrive opp "normale mengder godteri" på handleliste til pappa
Neida, jeg skal vel trolig uansett handle i mrogen antar jeg
Ha ha, vi hadde hatt en enkel handleliste om det ble karantene nåKanskje jeg burde snopeshoppe allerede med en gang sånn at i tilfelle vi havner i karantene i morgen så kan jeg bare skrive opp "normale mengder godteri" på handleliste til pappa
Neida, jeg skal vel trolig uansett handle i mrogen antar jeg
Vi har hatt a,B og cIkke sant.. jeg måtte ha en plan B så
Ikke sant, planlegging er viktig..Vi har hatt a,B og c
MhmIkke sant, planlegging er viktig..
Ikke sant.. jeg måtte ha en plan B så
Vi kjøper ikke så mye snop vi.
Stod at folk i omsorgsboliger ikke ble prioritert på lik linje som sykehjemsbeboere (de blir prioritert etter alder eller underliggende sykdommer), "alle" medier skriver at folk på sykehjem og i omsorgsboliger prioriteres førstellers forstår jeg det som at pappa går i gruppe 3 hvertfall
![]()
Så da ble det gruppe 4 da

Er gjer e sånne leveringstider på ting som må bestillesNei dette er kjipt.
Ser på god sofa til stua vår, med sånn fotgreie som kan styres elektrisk, og den kan ikke leveres før i Påsken.... det er jo over 3 mnd til..