~Skravetråd for Desember ~

Hva er juleanbefalingene?
Inntil 10 gjester inntil 2 valgfrie dager i jul/romjul/nyttår. Dersom det ikke er lokale restriksjoner der du er som er strengere enn de nasjonale.
 
Inntil 10 gjester inntil 2 valgfrie dager i jul/romjul/nyttår. Dersom det ikke er lokale restriksjoner der du er som er strengere enn de nasjonale.
Hos oss går det greit.
Har svigermor på besøk på julaften, og besøker mamma i romjulen.
 
Oki. Da må familien vår dele oss. :( Da blir vi sannsynligvis sittende aleine her
Hvor mange gjester (utover de som bor i huset altså) skulle dere vært da?
 
Hos oss går det greit.
Har svigermor på besøk på julaften, og besøker mamma i romjulen.
Vi skal være alene julaften, ha 6 gjester 25. Og være del av 9 gjester 26. (samme folka) og ellers har jeg ingen planer og antar vi bare blir hjemme oss fem nyttår.
 
Lurer på om jeg skal sende klage både til komplett og butikken som har postnord her i byen.. den ene for dårlig innpakking og den sndre for elendig kundeservice
 
Er det hele, så blir vi 13. Til julaften 9.
9 gjester er lov. 13 er for mange, men kan det evt avholdes i huset til den familien som er flest så kommer man kanskje under 10 gjester? Gjestene er i tillegg til huset beboere
 
Vi skulle uansett være alene På julaften så det er ingen endring. Dog, hvor alene vi er når vi er fem. Vi har vært alene før, og blir det igjen, og vet at vi har det helt fint da.
 
9 gjester er lov. 13 er for mange, men kan det evt avholdes i huset til den familien som er flest så kommer man kanskje under 10 gjester? Gjestene er i tillegg til huset beboere
Så det vil si at vi kan ha svigers (2stk), svoger med familie (4stk) og svoger (1stk) på julaften hos oss (4stk) etter de nasjonale reglene? Har ikke lest på kommunens side per nå, men går ut fra at de bruker de nasjonale da de f.eks ikke krever testing av studentene som skal hjem til jul, men oppfordrer til lite sosial kontakt i dagene før de drar hjem og dagene etter de har kommet hjem :)
 
Fy søren så dårlig stemning det er i huset nå om dagene (mellom meg og samboer) :(
 
Vi har havnet i en dårlig sirkel med at begge føler for å forsvare seg for den andre :(
Ja.
Slutt med å forsvare. Prøv å få litt alenetid.
Kjærestetid. Enten det er etter at unga er lagt, eller om dere kan få barnevakt. Snakk om ting.
Og si f eks. Jeg føler, istedenfor å si Du gjør alltid det, osv..
Ingen anklager.
Håper det ordner seg. :)
 
Så det vil si at vi kan ha svigers (2stk), svoger med familie (4stk) og svoger (1stk) på julaften hos oss (4stk) etter de nasjonale reglene? Har ikke lest på kommunens side per nå, men går ut fra at de bruker de nasjonale da de f.eks ikke krever testing av studentene som skal hjem til jul, men oppfordrer til lite sosial kontakt i dagene før de drar hjem og dagene etter de har kommet hjem :)

Det høres ut som 7 gjester? Og det er lov ja. To selvvalgte dager.
 
Vi har havnet i en dårlig sirkel med at begge føler for å forsvare seg for den andre :(
Høres ikke bra ut, håper der klarer løse opp i det.
 
Back
Topp