~Skravetråd for Desember ~

Vi blir alene for første gang i julen, men egentlig mer pga svangerskap enn korona.

Foreldrene våre bor så langt unna at det er uaktuelt å reise til noen av dem en knapp måned før termin.
Svigers er så gamle at de ikke orker å reise bort noe sted.
Mine foreldre vil ikke komme. («Jeg hadde aldri orket å ha besøk da», sitat mamma.)
Broren min pleier å komme hjem, men bor i utlandet så karantenregler gjør det håpløst.

Så da blir det meg, gubben – og guttungen, som heldigvis kommer hjem da!

Ikke så bra, han sliter med endel bivirkninger som igjen går utover psyken. Han er isolert og veldig ensom. Ingen av oss våget å besøke ham når smitten stod på som verst, idag brukte jeg munnbind da jeg kjørte ham. Får så vondt av ham :(

Skulle gjerne sendt han ein hilsen, men me er jo litt anonyme her;)

God morgen

Nattens oppdatering på 378 var meget bra synes jeg. Mentalt forberedte jeg meg på 450+ så dette var fint. Den synkende trenden gjør meg glad.

Ut på tur i dag. Hele gårsdagen gikk med til å vaske kjøkkenet. Var ikke akkurat gjort i en fei:wacky:

Da nærmer det seg en plan for bursdagen til frøkna.
På Halloween hadde hun ei venninne på overnatting, og de virkelig koste seg.
Bursdagsfesten er utsatt på ubestemt tid på grunn av smittesituasjonen, men hun venninnen som likevel er tett oppi henne ellers er invitert på overnatting enten helgen før eller den etter så gjør vi bare litt ekstra ut av det mens hun er her.

Var en mamma til en i klassen hennes som ble fly forbanna i fjor siden vi inviterte hele klassen, og bare 5 kom siden foreldrene var for opptatte til jul, og mener at man må prioritere barna.
Som hun sa, har er det et barn i klassen som har være på alle bursdager, sett store feste med hele klassen, og når det er hennes tur kommer bare 5. Hun har sagt at selv om det ikke blir feiring så tar hun med barnet sitt på selve dagen og kommer innom med gave. Syns det er utrolig koselig gjort :)

Skal på sentret å handle litt.
Sjekker først tøymunnbindene mine, æsj, det er fremdeles fuktige etter vask.
Ikke så farlig, jeg har en pose med engangsmunnbind liggende i bilen.
Kjører til sentret for å handle, og parkerer når jeg kommer frem.
Da ser jeg feilen jeg har gjort.
En gangsmunnbindene ligger i den andre bilen...
Akkurat da kommer en ambulansesjåfør ut av butikken og går mot ambulansen.

Så er det store spørsmålet, hvor frekk tror dere Musmor kan være :p

Back
Topp