~Skravetråd for Desember ~

168 ble da 15-tallet i ag, men jeg vet ikke om det er annet en for meg selv jeg skriver dette her og sakl jeg bare klutte uit og bare lagre det for meg selv?

Både flytende7 dagers snitt og 14 dagers snitt er med gårsdagens 322 synkende, det ligger på hhv 424 og 474 og det akn se ut til at det vil synke videre og videre.

Lokalt har vi derimot høyere smitte enn noen gang med 16 nye avklart i dag i følge kommunen, men fortsatt er det disse som er på de tre russiske båtene, uten kontakt med lokalbefolkningen, og de resterende ca 150 sitter fortsatt i karantene ombord på båtene, og testes igjen torsdag. DE testes hver tredje dag, og det overrasker meg ikke om er en ny positivi gjeng avkalrt på fredag da som kjøres til karantenehiotellet hvor de sitter i isolasjon de første 45.

Det er ikke fare for lokalbefolknignen gjentas det. Men stadig flere og flere utlendinger havner i isolasjon på et hotell lang, langt hjemmefra. Julen kommer nærmere og nærmere og resten sitter stadig i forlenget karantene, de var i innreisekarantene, så var de nærkontakt til de som testet positivt før helga, så ti dager fra da, men de er nærkontakt til de som testet positivt i gåt så ti dager fra nå, de er nærkontakt til de som sikkert tester positivt før helga igjen, og sånn går nå dagene...
Det pleier å øke etter mandagen, og ha en topp på onsdag eller torsdag.
Ut fra det syns jeg ikke 168 var så ille

Det pleier å øke etter mandagen, og ha en topp på onsdag eller torsdag.
Ut fra det syns jeg ikke 168 var så ille
Synes ikke det var ille nei. Vi får se hvordan uka blir.

Russerne hos oss bidrar til trolig en god håndfull hver tredje dag ser det ut til

Ååååh finner ikke skolebildene vi bestilte sv kengubsrnet... Hvor i all verden har jeg lagt de

God morgen

Trøtt gjeng her

Dagen startet jo flott. Blødd igjennom, igjen, og det er med tabletter som skal redusere blødninger.. :( r

Kjedelig.

Jeg føler meg utrolig heldig, satte inn hormonspiral før jeg fikk igjen mensen etter yngste, og har ikke blødd siden. Et par ganger i året får jeg en bitte liten mini-mens i form av et par dråper. That's it. Fantastisk.

Kjedelig.

Jeg føler meg utrolig heldig, satte inn hormonspiral før jeg fikk igjen mensen etter yngste, og har ikke blødd siden. Et par ganger i året får jeg en bitte liten mini-mens i form av et par dråper. That's it. Fantastisk.
Kroppen min takler ikke slike hormoner dessverre. :( vurderer å spørre om det er mulig å fjerne alt for å slippe dette egentlig... :(
Ja, vet det innebærer overgangsalder.

Kjedelig.

Har du null bivirkninger av den? Jeg har også hormonspiral (siden juni 2019) jeg har bivirkninger så det holder, er en ordentlig bitch egentlig :shifty: Skal få den fjernet.

Har du null bivirkninger av den? Jeg har også hormonspiral (siden juni 2019) jeg har bivirkninger så det holder, er en ordentlig bitch egentlig :shifty: Skal få den fjernet.
Ikke noe jeg tror kan tilskrives denne nei

Musemor sin observasjon av at registrert smitte stiger utover i uken ser ut til å hodel stikk, det er 198 så langt i dag, det har ikke vørt så mange siden sist torsdag på 15-oppdateringen

Men vi ser fortsatt en synkende trend på 7 dagers snitt og 14 dagers snitt enn så lenge med nattens 441 oppdatering .

Glad for at juleanbefalingene ikke ble så strenge som jeg fryktet :hello2

Glad for at juleanbefalingene ikke ble så strenge som jeg fryktet :hello2
Jule - anbefalingene lar oss kjøre på med sånn ca plan a for julehelgen. Førjulsselskapet utgår, det er det eneste "tett i tett med mye folk" jeg pleier ha i julen med familie. Men selve julaften skulle vi uabsett være oss 5, men første dag vil vi ha i alle fall 6 gjester og andre dag være del av 9 gjester (men da er det de samme 11 folkene som dagen før, bare i et annet hus, og vi er den største husholdningen av de 11, som består av 5 +4+2.) det er innafor reglene, veldig kjekt. Vi kan fint klare oss på det.

Jule - anbefalingene lar oss kjøre på med sånn ca plan a for julehelgen. Førjulsselskapet utgår, det er det eneste "tett i tett med mye folk" jeg pleier ha i julen med familie. Men selve julaften skulle vi uabsett være oss 5, men første dag vil vi ha i alle fall 6 gjester og andre dag være del av 9 gjester (men da er det de samme 11 folkene som dagen før, bare i et annet hus, og vi er den største husholdningen av de 11, som består av 5 +4+2.) det er innafor reglene, veldig kjekt. Vi kan fint klare oss på det.

For oss skulle vi bare være 6 på julaften og 6 på nyttårsaften, men var redd en periode vi måtte velge én gjeng og velge bort den andre (vi har annenhvert år jul/nyttår med hans og min familie).

Men nå kan vi fint møte begges familier ❤️ Juleselskap med storfamilien/tanter/onkler/søskenbarn utgår jo, men det var ikke noe stort tap og det har vi vært forberedt på lenge :)

Hva er juleanbefalingene?

For oss skulle vi bare være 6 på julaften og 6 på nyttårsaften, men var redd en periode vi måtte velge én gjeng og velge bort den andre (vi har annenhvert år jul/nyttår med hans og min familie).

Men nå kan vi fint møte begges familier ❤️ Juleselskap med storfamilien/tanter/onkler/søskenbarn utgår jo, men det var ikke noe stort tap og det har vi vært forberedt på lenge :)
Juleselskap med storfamilien har jeg skjønt i månedsvis at utgår så det er greit. Trist, men greit.

Men første juledag har min yngste bursdag så da vil vi gjerne invitere mine foreldre og min bror med familie. Mannens familie treffer vi ikke i jula. Det er så langt å kjøre. Dvs, svigermor (de er skilt, svigerfar har ny familie med nytt kull unger) kommer trolig en tur hit om en ukes tid, hun har noe ferie. Hun feirer jul med oss annethvert år, og de andre årene pleier hun komme på førjulsbesøk.

Back
Topp