~Skravetråd for Desember ~

Kjedelig

Vi har ikke noe smitte i lokalbefolkningen på en måned eller noe sånt nå.
Nabokommunen har en og annen, men alt i alt lite smitte enda. Holder pusten i påvente av juleferie-effekt...
Her er en hel videregående stengt etter flere smittede, i nabokommunen er det mange smittede så det går virkelig feil vei

Her er en hel videregående stengt etter flere smittede, i nabokommunen er det mange smittede så det går virkelig feil vei

Ikke kjekt

Her er altså, bank i boret, enn så lenge lite smitte på vill-ferd i samfunnet. Håper et holder til jul. Og så kommer forhåpentligvis vaksinen. Det tar jo tid å vaksinere alle, nok til at det nytter, men det vil hjelpe. Jeg sakl puste litt lettet ut når min bestemor på sykehjem og min mor som ifølge dagens prioriteringsliste er på hakket bak de som ligger på sykehjem, har fått vaksine i alle fall.

For det gjør vondt inni meg når jeg tenker på måten jeg reagerer på at mamma snakker om min farmor neste jul. Hallo, neste jul? tror du hun lever til neste jul? tenker jeg. Og DEN følelsen gir meg så vondt i magen, at jeg tenekr et. (for all del, dama er over 90 år, så det er sånnsett høyst reelt t hun ikke trenger å leve til neste år, men hennes 5 år eldre storesøster døde i år, de har gode gener for å leve lenge i den familien der)

Niesen min lærte å si tante i dag ❤️ Så koselig kår hun satt i sandkassa å ropte tante

God morgen
Fredag og lønningsdag :D

Jeg er faktisk helt alene hjemme , det er sjelden. Skal på røntgen med kengubarnet senere, å sp må jeg få i havn siste gavene. Vet bare ikke helt hva jeg skal kjøpe

God morgen
Fredag og lønningsdag :D

Jeg er faktisk helt alene hjemme , det er sjelden. Skal på røntgen med kengubarnet senere, å sp må jeg få i havn siste gavene. Vet bare ikke helt hva jeg skal kjøpe
God morgen og lønningsdag her også:P

God morgen. Eller noe sånn

Fredag og lønningsdag har jeg NESTE fredag, denne fredagen er en sånn der... jeg hadde brpdskivene mine i en plastpose for jeg fant ingen ren matboks og gadd ikke vaske en. (Har abre med tørre skiver uansett, heldigvis) Holdt den visst opp ned da jeg brettet den ut, s gjett hvor skivene havnet?

Rett på gulvet på felleskjøkkenet.

Og det... det passet fint inn i dagen ellers, liksom.

Kalenderen jeg har på jobb (fikk av jobb) inneholdt ei sjokoladekule med nøttekrem (jeg tåler ikke nøtter, så de får mannen) og et kort hvor dagens visdomsord var "enten så går et bra, eller så går det over"

Jeg satser på at denne fredagen går over, kjenner jeg.

God morgen. Eller noe sånn

Fredag og lønningsdag har jeg NESTE fredag, denne fredagen er en sånn der... jeg hadde brpdskivene mine i en plastpose for jeg fant ingen ren matboks og gadd ikke vaske en. (Har abre med tørre skiver uansett, heldigvis) Holdt den visst opp ned da jeg brettet den ut, s gjett hvor skivene havnet?

Rett på gulvet på felleskjøkkenet.

Og det... det passet fint inn i dagen ellers, liksom.

Kalenderen jeg har på jobb (fikk av jobb) inneholdt ei sjokoladekule med nøttekrem (jeg tåler ikke nøtter, så de får mannen) og et kort hvor dagens visdomsord var "enten så går et bra, eller så går det over"

Jeg satser på at denne fredagen går over, kjenner jeg.
Håpee resten av dagen blir bedre

Altså, hva skulle jeg ha gjort, satt meg ned i sofaen og syns synd på meg selv?

Ved mye motgang og mørke fremtidsutsikter har man 2 valg
1. Sette seg ned i sofaen og syns synd på seg selv
2. Leve som om solen gå opp i morgen

Dersom alt går til h**** så spiller det ingen rolle hva du har valgt.
Men står solen opp og du har valgt 1 har du ikke så mye å falle tilbake på. Har du derimot valgt 2 har du gjort det du kan for å få en best mulig fremtid.
Helt sant!:D

Blir matt, når vikarlærer krangler om skade skjedde i gymmen eller ikke , for gymtimen hadde ikke startet mrn de hadde fått beskjed om å ta ut og forberede til gymtimen :rolleyes:
Hva har det med saken å gjøre??:rolleyes:
Håper det går bra med ham!

Back
Topp