~Skravetråd for Desember ~

Jeg lurer litt på hva som må til for at lærere ringer hjem til foreldre å gir de beskjed om ting , synes jo de bør set når en unge slår seg og klager på kvalme etterpå.. jupp kengubsrnet smalt i veggen i gymtimen i dag og skadet armen , ser egentlig ut som om han har kuttet seg selv :(

Da kunne du jo likegodt hatt timen hjemmefra.

På legekontoret vårt har halvpartn av legne hjemmekontor, så bytter de hver uke, men man får bare time på legekontoet med de som er der, dersom man skal ha time med en som er på hjemmekontor er et videokonsultasjon, og da altså bare for tilfeller so megner seg for det, trenger man fysisk lege får man time hos en annen eller neste uke, avhengig av om det haster.

Det er jo ikke noe vits i å møte opp for å ha video-time?
Nei det er det jeg tenkte? Men hu skal ha hjemmekontor til pandemien er over eller vaksine foreligger. Og hu nektet å gjøre noe som helst før hu har lest igjennom 9 år med journaler så det er jo Flotters.

Jeg lurer litt på hva som må til for at lærere ringer hjem til foreldre å gir de beskjed om ting , synes jo de bør set når en unge slår seg og klager på kvalme etterpå.. jupp kengubsrnet smalt i veggen i gymtimen i dag og skadet armen , ser egentlig ut som om han har kuttet seg selv :(
God bedring til han ❤️

Ikke bra. Burde blitt helt klart ringt opp! God bedring

Da har sengen til mellomste fått seg madrass. Eller altså, hun fikk den tynne gjestrmadrassen fra sengen under broren sin, i første omgang, men nå har vi kjøpt skikkelige madrasser til begge de store. Hun fikk jo ny seng som ikke hadde madrass og hans gamle skummadrass er utslitt. Ordner det for et par uker siden, de kom i dag så jeg har hentet dem. Kommet på tilbud siden jeg betalte så 500 kr i gavekort fikk jeg med også.

Svigermor kommer på lørdag så da har vi litt flere dager å komme i orden enn jeg trodde og derved er planen for de neste dagene klare.

Nei det er det jeg tenkte? Men hu skal ha hjemmekontor til pandemien er over eller vaksine foreligger. Og hu nektet å gjøre noe som helst før hu har lest igjennom 9 år med journaler så det er jo Flotters.
Oj det var spesielt

Og mannen har vært hos kjeveortopeden med eldstemann. Som i tillegg til plassmangel har overbitt som jeg ikke visste om, såpass markant at det dytter ham opp til å få helfo-refusjon. Dyrt blir det uansett, i to år fremover. Og da nærmer det seg vel at mellomste evt blir avslørt med samme problemstilling ;) det vil tiden vise. Pr nå ser ikke tannlegen noe sier hun i alle fall. På minstemor så de jo dypt bitt allerede, så vi får se hvordan det utvikler seg med årene.

Vi skal sikkert bli godt kjent hos kjeveortopeden de neste årene. Eldste skal i alle fall dit annenhver måned fra slutten av januar og i 1,5-2 år.

Det blir en del mummikopper til jul i år. Jeg kjøpte først til en på Black friday til 149 og lå kjøpte jeg til enda flere på medlemstilbud på kitchn til 119.

Klikk og hent. Fine greier. Jeg eller mannen får stikke innom på vei hjem enten i dag eller i morgen.

Da mangler vi i hovedsak bare svigerfar av de gavene som skal sendes med svigermor når hun drar etter helgens besøk.

Og mannen har vært hos kjeveortopeden med eldstemann. Som i tillegg til plassmangel har overbitt som jeg ikke visste om, såpass markant at det dytter ham opp til å få helfo-refusjon. Dyrt blir det uansett, i to år fremover. Og da nærmer det seg vel at mellomste evt blir avslørt med samme problemstilling ;) det vil tiden vise. Pr nå ser ikke tannlegen noe sier hun i alle fall. På minstemor så de jo dypt bitt allerede, så vi får se hvordan det utvikler seg med årene.

Vi skal sikkert bli godt kjent hos kjeveortopeden de neste årene. Eldste skal i alle fall dit annenhver måned fra slutten av januar og i 1,5-2 år.
Greit mrd litt refusjon da

Back
Topp