Oppmuntre er en ting , jva om barnet ikke vil da men vil ha mer mat?Eg jobber i barnehage og vi oppmuntrer barna til å spise skorpen. Men bruker ikke ordet skorpe. Sier skiven uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppmuntre er en ting , jva om barnet ikke vil da men vil ha mer mat?Eg jobber i barnehage og vi oppmuntrer barna til å spise skorpen. Men bruker ikke ordet skorpe. Sier skiven uansett
Var en grunn til st vi kranglet med de om det for vår har hatt store mandler og sleit i mange år med klumper feks i matDa hadde de hatt et problem med vår eldste om det var en regel her han var veldig var på konsistens og har satt fast i halsen og blitt blå flere ganger av biter
Vi møter dem i midten, hatt vi tar vekk litt av skiven (halvparten), og prøver å oppmuntre dem da. Men vil de ikke ha. Så får de mer mat. Eg jobber med de minste og vi kjenne barna også, og vet hva de klarer.Oppmuntre er en ting , jva om barnet ikke vil da men vil ha mer mat?
Var en grunn til st vi kranglet med de om det for vår har hatt store mandler og sleit i mange år med klumper feks i mat
Barnelegen var rimelig oppgitt da bhg ikke ville høre på oss, finnes dessverre alt for mange av de ansatte som mener barna skal tvinges i mat
Samme hos oss, her er det skorpene som forsvinner først.Vår er egentlig mest glad i skorpene, så det er sjeldent et problem
Mange sånne ansatte rundt ser jrgSå fælt!!