Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en uting ved noen barnehager; Noen voksne er altfor strie i forhold til barn og mat. Ikke rart noen vegrer seg mot spising.Vi har aldri tvunget vår , det går seg til uansett tenker jeg å nå spiser han jo skorper uten problem
I barnehagen presset de og ingen Fikk ny mat før de var spist
Min erfaring er motsatt, jeg har sett personale tvinge barn til å smake, selv om man vet og kan se at ungen har problem med det.Egentlig aldri vært et tema her. Har aldri tatt av skorpene.
Han går ikke i barnehage, så mulig at han ikke har lært av andre barn at man ikke skal spise skorpe, har på følelsen av at små barn lærer mange negative spisevaner når de ser andre barn være pirkete osv
Nå sa jeg vel strengt talt ingenting om det du skriver? Lol. Nevnte ikke personale og tvang. Jeg sa at barn tar etter andre barn.Min erfaring er motsatt, jeg har sett personale tvinge barn til å smake, selv om man vet og kan se at ungen har problem med det.
Jupp jeg vet , vi hadde mye kamper i siste bhg han gikk i ang detDet er en uting ved noen barnehager; Noen voksne er altfor strie i forhold til barn og mat. Ikke rart noen vegrer seg mot spising.
Frøkna vår lærte å ikke spise skorpene av seg selv (men vi gjorde henne nok en bjørnetjeneste med å skjære bort skorpene og la henne tygge på dem mens vi smørte ferdig brødskiven da hun skulle begynne med brød)Egentlig aldri vært et tema her. Har aldri tatt av skorpene.
Han går ikke i barnehage, så mulig at han ikke har lært av andre barn at man ikke skal spise skorpe, har på følelsen av at små barn lærer mange negative spisevaner når de ser andre barn være pirkete osv
Nei, men du sa de lærte av barn i bhg, og jeg svarte at min erfaring er motsatt. Ofte er det de voksne som lager spisereglene ikke ungene.Nå sa jeg vel strengt talt ingenting om det du skriver? Lol. Nevnte ikke personale og tvang. Jeg sa at barn tar etter andre barn.
Uff, det er så tragisk at det skal være slik. jeg synes også det er en uting at personale da ikke lytter til foreldrene, det er da deres barn.Jupp jeg vet , vi hadde mye kamper i siste bhg han gikk i ang det
Helt enig , jeg skjønner ikke hvorfor man skal lage måltidene til en kamp i grunnUff, det er så tragisk at det skal være slik. jeg synes også det er en uting at personale da ikke lytter til foreldrene, det er da deres barn.