Skolebarn, operasjon og faste

Aldri måttet det her

Merkelig. Er vel bare dagkirurgi, men har måttet møte opp kl 8 bestandig.

Han får vel spist frokost da, om han er oppe før kl 7, slik jeh tolker det? Men det er jo mange timer til lunsj da. Her på skolen har de fruktpause kl 9, eller mulighet til å spise en brødskive eller litt av det dr har med, og vi merker at elevene trenger det. Om det er en sånn på deres skole er vel den litt kjip. Men uansett er det kanskje en dag hvor det er vanskeligere å konsentrere seg, eller? Hva vil kengubarnet selv?
 
Merkelig. Er vel bare dagkirurgi, men har måttet møte opp kl 8 bestandig.

Han får vel spist frokost da, om han er oppe før kl 7, slik jeh tolker det? Men det er jo mange timer til lunsj da. Her på skolen har de fruktpause kl 9, eller mulighet til å spise en brødskive eller litt av det dr har med, og vi merker at elevene trenger det. Om det er en sånn på deres skole er vel den litt kjip. Men uansett er det kanskje en dag hvor det er vanskeligere å konsentrere seg, eller? Hva vil kengubarnet selv?
Han spiser frokost 6.50 den dagen, lunsjpause kl 10 å da hentes han evt.
Det er 3 t til lunsj å det har aldri vært noe problem før hvertfall, han spiser nemlig lite frokost
Har ikke sourt han, må.høre med skolen først tenker jeg
 
Tror ikke det, nei.. Hevet i ungen mat før sju, og heller spart på energien.
 
Han spiser frokost 6.50 den dagen, lunsjpause kl 10 å da hentes han evt.
Det er 3 t til lunsj å det har aldri vært noe problem før hvertfall, han spiser nemlig lite frokost
Har ikke sourt han, må.høre med skolen først tenker jeg

Men siden han da ikke får spise kl 10, når han egentlig ville blitt sulten kanskje, så hadde jeg uansett holdt hjemme. Rolig dag og spart på energien :)
 
Hadde definitivt holdt henne hjemme, latt henne se på TV og hvilt seg.
 
nope, hadde aldri tenkt tanken engang..
men her må vi møte tilig da, både når jeg og vesla har blitt opperert (øynene) så har vi måtte møtt kl 8 ish, sånn har det vært i alle år
 
Men siden han da ikke får spise kl 10, når han egentlig ville blitt sulten kanskje, så hadde jeg uansett holdt hjemme. Rolig dag og spart på energien :)
Blir nok til at vi holder han hjemme, synes bare det er så dumt å starte året med fravær
Han får endel fravær i løpet av året pga oppfølging
 
Blir nok til at vi holder han hjemme, synes bare det er så dumt å starte året med fravær
Han får endel fravær i løpet av året pga oppfølging

Jeg synes likevel dere skal holde ham hjemme. Han trenger energien til tiden etter inngrepet/narkosen. Skjønner at det oppleves litt vanskelig, men tenk heller som så at dette er til Kengubarnets beste og at denne ene dagen trenger han overskuddet for å komme seg kjappere. Lykke til med operasjonen!
 
Jeg synes likevel dere skal holde ham hjemme. Han trenger energien til tiden etter inngrepet/narkosen. Skjønner at det oppleves litt vanskelig, men tenk heller som så at dette er til Kengubarnets beste og at denne ene dagen trenger han overskuddet for å komme seg kjappere. Lykke til med operasjonen!
Det er en liten operasjon ,å han er oppe å går igjrn like fort ellerd hadde vi selvsagt ikke vurdert å sende han ;)
Har vært gjennom dette flere ganger nå.
Men som sagt blir nok til at vi holder han hjemme, var det jeg tenkte først men så mente andre at de hadde sendt barnet så da ble jeg usikker
 
Nei, ville heller gitt barnet en rolig start hjemme før operasjon [emoji846]
 
Back
Topp