Skolebarn, operasjon og faste

Kengu

Forumet er livet
VIP
Kengubarnet skal faste fra kl 7 på morningen, opereres kl 13
Hadde dere sendt barnet på skolen først?
 
Hu hadde nok fått velge, evt blitt med meg på jobb om jeg skulle dit først.
 
Nei, da hadde hun vært hjemme, tatt det som en sykedag.Jeg synes det er merkelig om noen i slike situasjoner sender barnet på skolen.
 
Nå går min fortsatt i bhg, men jeg tror han ville blitt litt sliten uten mat hele formiddagen. Barn er veldig forskjellige, da :)
 
Vi kinne fint sendt han fram til kl 10 når det er mat i grunn
jeg hadde likevel syntes det var rart, og jeg hadde holdt hjemme. Noen blir både svimle og kvalme av å faste og de trenger kreftene til operasjonen, men det er nå min mening.
 
jeg hadde likevel syntes det var rart, og jeg hadde holdt hjemme. Noen blir både svimle og kvalme av å faste og de trenger kreftene til operasjonen, men det er nå min mening.
Joda klart noen kam bli det, men man kjenner vel barna sine regner jeg med å så har nok skolen lav terskel for å ringe.
At det hadde vært rart å sende de to t skjønner jeg igrunn ikke mem det er meg da :)
 
Nå går min fortsatt i bhg, men jeg tror han ville blitt litt sliten uten mat hele formiddagen. Barn er veldig forskjellige, da :)
Det er de helt klart
Vi hsr vært gjennom dette flere ganger før ,så vi vet jo hvordan ting er mem jeg er usikker på om han skal sendes da, får se hva bi gjør
 
Takk for svar, får se hva vi gjør, det går nok fint til mat på skolen men usikker likevel
 
Nei. Krever mer energi da. Men skal ikke de sjekkes inn tidligere på sykehuset?
 
Har aldri måttet ta stilling til det, for på vårt sykehus har vi måttet møte opp mellom kl 7 og kl 8 uansett når operasjonen skulle være. Men hadde latt barnet fått muligheten til å sove lengre da, for han blir alltid dårlig etter narkosen
 
Har aldri måttet ta stilling til det, for på vårt sykehus har vi måttet møte opp mellom kl 7 og kl 8 uansett når operasjonen skulle være. Men hadde latt barnet fått muligheten til å sove lengre da, for han blir alltid dårlig etter narkosen
Min har kun blitt dårlig en gang
 
Back
Topp