Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kinne fint sendt han fram til kl 10 når det er mat i grunnNei, da hadde hun vært hjemme, tatt det som en sykedag.Jeg synes det er merkelig om noen i slike situasjoner sender barnet på skolen.
jeg hadde likevel syntes det var rart, og jeg hadde holdt hjemme. Noen blir både svimle og kvalme av å faste og de trenger kreftene til operasjonen, men det er nå min mening.Vi kinne fint sendt han fram til kl 10 når det er mat i grunn
Joda klart noen kam bli det, men man kjenner vel barna sine regner jeg med å så har nok skolen lav terskel for å ringe.jeg hadde likevel syntes det var rart, og jeg hadde holdt hjemme. Noen blir både svimle og kvalme av å faste og de trenger kreftene til operasjonen, men det er nå min mening.
Det er de helt klartNå går min fortsatt i bhg, men jeg tror han ville blitt litt sliten uten mat hele formiddagen. Barn er veldig forskjellige, da
Nope skal ikke detNei. Krever mer energi da. Men skal ikke de sjekkes inn tidligere på sykehuset?
Nope skal ikke det
Min har kun blitt dårlig en gangHar aldri måttet ta stilling til det, for på vårt sykehus har vi måttet møte opp mellom kl 7 og kl 8 uansett når operasjonen skulle være. Men hadde latt barnet fått muligheten til å sove lengre da, for han blir alltid dårlig etter narkosen
Aldri måttet det herSå rart, her må man bestandig møte opp tidlig.