Skjult gruppe

En tråd i 'Juni 2017' startet av Bokstavkjeks, 8 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Det er standard krav for alle gruppene på bv ikke bare her i juni

• Liker Liker x 1
  2. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Hvis du er på innlegget informasjon vedrørende skjult gruppe av Tamara står det at det er er mulighet for å bli enig om noe annet, er et utgangspunkt :)

3. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Ser bare ikke problemet med det:) men da får du lage en tråd på det å spørre hva andre mener om å lage egne krav:)

• Liker Liker x 1
  4. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg ble medlem i går så i følge kravene får jeg ikke bli med på forumet før midten av november, er jo ikke et problem bare ser for meg at man havner litt utenfor :)

5. Loca79 Gift med forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg synes vi skal beholde de kriteriene som finnes allerede, må settes krav til ett skjult forum ellers er vitsen borte synes jeg.

Av erfaring fra forrige termingruppen, så hadde vi like mange tråder på åpen som skjult, mens noe er så privat at man vil ta det på skjult..
    Skjer ikke så mye de første 30 dagene, så man får oppdatert seg fort er min erfaring etter noen år her;)

• Liker Liker x 3
  6. flopia Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Innleggskravet kan vi vel alle klare men å måtte være medlem en mnd er det værre med. Er nettopp blitt medlem her selv, så noen dager å ta igjen

7. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Enig. Var samme med meg sist jeg fant ut jeg var gravid. Måtte vente en måned med å komme på skjult. Men folk var mye mer aktive på åpent i begynnelsen. Jeg syns ikke noe om at folk bare skal kunne skrive 50 innlegg for å komme på skjult. Der skal man kunne snakke litt mer privat.

• Liker Liker x 2
  8. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

De kravene er vel der for en grunn, ikke for å være kjip:) de har sikkert blitt lagd sånn for å luke unna f.eks falske brukere osv.. er faktisk noen av de.

• Liker Liker x 1
  9. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Enig

• Liker Liker x 1
  10. Mortil2 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Å ja. Tusen takk for svar :D

Da får vi bare vente og smøre oss med tålmodighet ;)

• Liker Liker x 1

Del denne siden