Skjult gruppe

Man må ha minimun 50 inlegg for å være i skjult gruppe, uansett om man har vært medlem 1 dag eller 3 mnd:) likt for alle :D
Okei, tusen takk for svar :)

I tillegg til at ein må ha vore medlem i ein mnd ;) sjå "info vedr skjult gruppe" som ligg klistra øverst her :)

Sitat av krava:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Må man være medlem en hel mnd før man får bli med i den lukkede gruppen? Ersj.. :angry3 Men skjønner jo samtidig grunnen da, hadd bare ikke fått det med meg og gleder meg sånn laughing1
 
Må man være medlem en hel mnd før man får bli med i den lukkede gruppen? Ersj.. :angry3 Men skjønner jo samtidig grunnen da, hadd bare ikke fått det med meg og gleder meg sånn laughing1
Du er ikke den eneste med den tanken. Da går man jo glipp av begynnelsen av tråden... er ikke det samme å lese det en måned etterpå.
 
Du er ikke den eneste med den tanken. Da går man jo glipp av begynnelsen av tråden... er ikke det samme å lese det en måned etterpå.

Faller litt av lasset da tenker jeg, når de andre begynner å bli litt kjent. Noen som vet om det er lov å gjøre det på en annen måte? Hvis man på en måte "bekrefter" hvem man er eller noe sånt? Fingeravtrykk, dna eller stamtavle? :anyone:knegg:
 
Hm,

Jeg har vært medlem siden 2013,
og jeg har skrevet mer enn 50 innlegg her på terminforumet
Jeg har et nick,
og jeg står oppført på terminlisten.

Hvorfor får jeg ikke tilgang til skjult forum? Er det noe jeg må gjøre å komme inn der?
 
Faller litt av lasset da tenker jeg, når de andre begynner å bli litt kjent. Noen som vet om det er lov å gjøre det på en annen måte? Hvis man på en måte "bekrefter" hvem man er eller noe sånt? Fingeravtrykk, dna eller stamtavle? :anyone:knegg:

Enig! Jeg kan sende over et par positive prøver som bevis sammen med en blodprøve eller noe :smiley-ashamed005
 
Enig! Jeg kan sende over et par positive prøver som bevis sammen med en blodprøve eller noe :smiley-ashamed005

Ikke glem å fylle ut stamtavle da, helst opp til oldeforeldre, gjerne med blodtype og fødselsdato. :pompus:
 
Ikke glem å fylle ut stamtavle da, helst opp til oldeforeldre, gjerne med blodtype og fødselsdato. :pompus:

Har allerede begynt, og kan gå hele veien til tippoldemor :downtown
 
Hm,

Jeg har vært medlem siden 2013,
og jeg har skrevet mer enn 50 innlegg her på terminforumet
Jeg har et nick,
og jeg står oppført på terminlisten.

Hvorfor får jeg ikke tilgang til skjult forum? Er det noe jeg må gjøre å komme inn der?
Det er ikke laget enda, vi må ha ett navn først;)
 
Jeg kommer etterhvert, må bare være her lenge nok å prate litt mer
 
Kan vi ikke bestemme en dato det skjulteforumet skal åpne da? Så har alle mulighet til å bli med? Kjedelig om 5 stykker må sitte igjen uten tilgang og alle de andre skriver der inne...
 
Hahahaha er det en bok? Trodde det var en fornøyd kar som knadde på et par pupper laughing4

hahaha, når du sier det så ser det virkelig ut som en ut som en kar som koser seg med et par pupper! :knegg:
 
Faller litt av lasset da tenker jeg, når de andre begynner å bli litt kjent. Noen som vet om det er lov å gjøre det på en annen måte? Hvis man på en måte "bekrefter" hvem man er eller noe sånt? Fingeravtrykk, dna eller stamtavle? :anyone:knegg:
Tenker det samme. At det er lett å falle utenfor altså.
 
Tenker at det sikkert må være noen krav til aktivitet før man får inn på det skjulte forumet, men om alle godtar at man endrer noen av kravene evt finner en annen måte å verifisere seg på, slik at vi slipper å være bekymret for å dele tanker og følelser med hverandre.
 
Tenker at det sikkert må være noen krav til aktivitet før man får inn på det skjulte forumet, men om alle godtar at man endrer noen av kravene evt finner en annen måte å verifisere seg på, slik at vi slipper å være bekymret for å dele tanker og følelser med hverandre.


Vet ikke om det kan være standard krav fra bv? Bli med å svare på tråden Lek, da får du mange innlegg :)
 
Administrator Tamara skrev i info vedrørende skjult gruppe at hver termingruppe kan selv lage sine egne kriterier, disse over er bare en standard vi har satt. Så da er det vel lov å ha andre krav, men vi må bare bli enige :)

Regelmessig aktivitet er et rimelig krav, samme med minst 50 innlegg, synes jeg. Men det at man må være medlem i 30 dager synes jeg er værre, da sikker mange, inkludert meg, ikke tenkte å bli med i et gravidforum før jeg var gravid
 
Back
Topp