Skjult gruppe

Tenker at det sikkert må være noen krav til aktivitet før man får inn på det skjulte forumet, men om alle godtar at man endrer noen av kravene evt finner en annen måte å verifisere seg på, slik at vi slipper å være bekymret for å dele tanker og følelser med hverandre.
Det er standard krav for alle gruppene på bv ikke bare her i juni
 
Det er standard krav for alle gruppene på bv ikke bare her i juni

Hvis du er på innlegget informasjon vedrørende skjult gruppe av Tamara står det at det er er mulighet for å bli enig om noe annet, er et utgangspunkt :)
 
Hvis du er på innlegget informasjon vedrørende skjult gruppe av Tamara står det at det er er mulighet for å bli enig om noe annet, er et utgangspunkt :)
Ser bare ikke problemet med det:) men da får du lage en tråd på det å spørre hva andre mener om å lage egne krav:)
 
Ser bare ikke problemet med det:) men da får du lage en tråd på det å spørre hva andre mener om å lage egne krav:)

Jeg ble medlem i går så i følge kravene får jeg ikke bli med på forumet før midten av november, er jo ikke et problem bare ser for meg at man havner litt utenfor :)
 
Jeg synes vi skal beholde de kriteriene som finnes allerede, må settes krav til ett skjult forum ellers er vitsen borte synes jeg.

Av erfaring fra forrige termingruppen, så hadde vi like mange tråder på åpen som skjult, mens noe er så privat at man vil ta det på skjult..
Skjer ikke så mye de første 30 dagene, så man får oppdatert seg fort er min erfaring etter noen år her;)
 
Innleggskravet kan vi vel alle klare men å måtte være medlem en mnd er det værre med. Er nettopp blitt medlem her selv, så noen dager å ta igjen
 
Jeg synes vi skal beholde de kriteriene som finnes allerede, må settes krav til ett skjult forum ellers er vitsen borte synes jeg.

Av erfaring fra forrige termingruppen, så hadde vi like mange tråder på åpen som skjult, mens noe er så privat at man vil ta det på skjult..
Skjer ikke så mye de første 30 dagene, så man får oppdatert seg fort er min erfaring etter noen år her;)
Enig. Var samme med meg sist jeg fant ut jeg var gravid. Måtte vente en måned med å komme på skjult. Men folk var mye mer aktive på åpent i begynnelsen. Jeg syns ikke noe om at folk bare skal kunne skrive 50 innlegg for å komme på skjult. Der skal man kunne snakke litt mer privat.
 
Innleggskravet kan vi vel alle klare men å måtte være medlem en mnd er det værre med. Er nettopp blitt medlem her selv, så noen dager å ta igjen
De kravene er vel der for en grunn, ikke for å være kjip:) de har sikkert blitt lagd sånn for å luke unna f.eks falske brukere osv.. er faktisk noen av de.
 
Jeg synes vi skal beholde de kriteriene som finnes allerede, må settes krav til ett skjult forum ellers er vitsen borte synes jeg.

Av erfaring fra forrige termingruppen, så hadde vi like mange tråder på åpen som skjult, mens noe er så privat at man vil ta det på skjult..
Skjer ikke så mye de første 30 dagene, så man får oppdatert seg fort er min erfaring etter noen år her;)
Enig
 
Back
Topp