skjult gruppe?

Under 400 innlegg til skjult gruppe ;) Kom igjen girls!

Da blør jeg igjen... ikke så mye og det er brunt.. mulig bare rester etter tvilling 1(??)..

jeg ønska meg tidlig UL pga risikosvangerskap i nær familie, men fikk ikke time hos legen før i uke 9. dem mente det ikke var vits og komme før, er det normalt da?

Fryser rett ihjel !! Vil ha sol og varme !! Fint ved sjøen , men fy det blåser kaldt her . Brrr

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

her er det sol og varme:D kom hit på et glass iste:D

Mmmhmm... Iste ja... Teite dere er altså. Nå fikk jeg også lyst på det!! Kan liksom kjenne den forfriskende smaken i munnen ;)

Iste Peach! Mmmm. Dèt skal jeg kjøpe i morgen! Orker ikke gå noe sted nå, selv om det ikke er langt unna.. Og tenker jeg drøyer å sende sambo til det er krise. Han blir sikkert lei nok i løpet av 8 mnd, så det gjelder vel å ikke bruke han opp for tidlig :P

jeg kan stikke bort på butikken, så får dere alle komme hit til meg vett dere:D

Iste Peach! Mmmm. Dèt skal jeg kjøpe i morgen! Orker ikke gå noe sted nå, selv om det ikke er langt unna.. Og tenker jeg drøyer å sende sambo til det er krise. Han blir sikkert lei nok i løpet av 8 mnd, så det gjelder vel å ikke bruke han opp for tidlig :p
Vet du, tror ikke han samboeren min dro ut en eneste gang når jeg var gravid sist. Til min store irritasjon!!! Hadde lyst til å filleriste han mange ganger. Kunne ikke dra ut selv heller, for hadde ikke lappen da.

Hehe.. Tydeligvis!!! Håper han har lært nå altså ;)

Du får bruke din kvinnelige list ;) Hos oss er dette første gang, og jeg har i grunn gått litt "hardt" ut og advart hvor ille det kan bli så han er forberedt :P Også prøver jeg å være mindre ille enn det igjen så han kanskje føler han slipper litt unna ;)

Skriver litt :-) ha en super dag snupper..

Her skal jeg sove når snuppa har duppen sin ;-)

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Da sitter jeg på legekontoret igjen og skal ta hcg prøve nr 2. Er skikkelig skikkelig kvalm og kunne sikkert spydd umiddelbart om det kom matlukt eller jeg tenker på noe ekkelt.
Men jeg hat fått noen "rare" smerter på min venstre side som begynte igår ettermiddag. Begynner lure på om den ligger utenfor livmoren..

Da sitter jeg på legekontoret igjen og skal ta hcg prøve nr 2. Er skikkelig skikkelig kvalm og kunne sikkert spydd umiddelbart om det kom matlukt eller jeg tenker på noe ekkelt.
Men jeg hat fått noen "rare" smerter på min venstre side som begynte igår ettermiddag. Begynner lure på om den ligger utenfor livmoren..
Ekle greier :( håper på det beste!

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

akkurat spist baggis fra bakeren med ost, skinke og italiensk salat. sitter i min planleggingsverden til det nye huset

Back
Topp