Frk.Smedstad
Venter på lillesøster
Under 400 innlegg til skjult gruppe
Kom igjen girls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryser rett ihjel !! Vil ha sol og varme !! Fint ved sjøen , men fy det blåser kaldt her . Brrr
Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
her er det sol og varmekom hit på et glass iste
![]()
Nå ble jeg skikkelig tørst!
Vet du, tror ikke han samboeren min dro ut en eneste gang når jeg var gravid sist. Til min store irritasjon!!! Hadde lyst til å filleriste han mange ganger. Kunne ikke dra ut selv heller, for hadde ikke lappen da.Iste Peach! Mmmm. Dèt skal jeg kjøpe i morgen! Orker ikke gå noe sted nå, selv om det ikke er langt unna.. Og tenker jeg drøyer å sende sambo til det er krise. Han blir sikkert lei nok i løpet av 8 mnd, så det gjelder vel å ikke bruke han opp for tidlig![]()
Vet du, tror ikke han samboeren min dro ut en eneste gang når jeg var gravid sist. Til min store irritasjon!!! Hadde lyst til å filleriste han mange ganger. Kunne ikke dra ut selv heller, for hadde ikke lappen da.
Hehe.. Tydeligvis!!! Håper han har lært nå altsåDårlig dressert?![]()
Hehe.. Tydeligvis!!! Håper han har lært nå altså![]()
Ekle greierDa sitter jeg på legekontoret igjen og skal ta hcg prøve nr 2. Er skikkelig skikkelig kvalm og kunne sikkert spydd umiddelbart om det kom matlukt eller jeg tenker på noe ekkelt.
Men jeg hat fått noen "rare" smerter på min venstre side som begynte igår ettermiddag. Begynner lure på om den ligger utenfor livmoren..