skjult gruppe?

Tror ikke det.. vi må ha mininum 3000 innlegg først. Vet ikke hvor mange det er nå jeg? Får ikke sett det fra mobil :/

-Appen
 
Lurer også fælt på hva disse skjule gruppene er fornoe?! :)


❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤
 
En egen gruppe som bare vi har tilgang til, om jeg har skjønt det rett :)
 
Ja, en gruppe som bare hi på mars får tilgang til, så slipper man snoking fra andre.:)
 
Vil også bidra til at vi får nok innlegg til skjult gruppe:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
hvordan vet vi hvor mange innlegg som er skrevet?
 
Oioi.. Bare å skravle i vei da damer :)


Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
 
da er det jo bare og skrive i vei, så hva tenker folk på nå da?:D jeg tenker på handa mi verker etter at jeg helte kokene vann på den:p noen som har noe posetivt kanskje?:p
 
da er det jo bare og skrive i vei, så hva tenker folk på nå da?:D jeg tenker på handa mi verker etter at jeg helte kokene vann på den:p noen som har noe posetivt kanskje?:p

Jeg tenker på at jeg er glad som gikk hjem fra jobb i dag, selvom det føltes litt rart. Er jo bare gravid, ikke syk :p

-Appen
 
Ny dag på jobb her.. Kjenner timene fram til fredag kommer til å gå veeeeeeldig sakte. Akkurat nå vil jeg bare vite. Uansett om hcg synker eller stiger. Værste er usikkerheten.
 
Fryser rett ihjel !! Vil ha sol og varme !! Fint ved sjøen , men fy det blåser kaldt her . Brrr


Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
 
Tenker at det bekymrer meg at jeg spotter bittelitt...og at tida går altfor sakte fram mot tidlig ul! :-(
 
Back
Topp