skjult gruppe?

Fryser ihjel snart og drømmer meg bort på nettet og leter etter sydentur <3

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

syden hadde vært fint nå:D skal vi alle i mars gruppa dra på tur til spania kanskje?:D

syns dette tok lang tid:(

Dere mangler bare 110 innlegg, dere er flinke til å skravle :-)

Når dere har skrevet 110 innlegg til så må dere bli enige om et navn på gruppen samt velge en person her som skal være ansvarlig for å gi beskjed videre om de som ønsker tilgang er "godkjent" for å få tilgang. :-)

Denne personen blir også automatisk en VIP og får være med å bestemme/ si sin mening om forumet, videreutvikling, lage konkurranser osv.

denne graviditeten er verre enn den forrige. Er så kvalm hele dagen. gir seg ikke. har sea band på meg og den hjelper ikke

denne graviditeten er verre enn den forrige. Er så kvalm hele dagen. gir seg ikke. har sea band på meg og den hjelper ikke
Har du prøvd saftis? Epler? Druer? Kjeks?

Føler med deg. Akkurat NÅ er det ikke så ille for meg. Men, kommer i bølgedaler. Tidligere på dagen var jeg konstant kvalm. Klump i halsen og ingenting hjalp egentlig. Og nå går det greit. Har lyst på TACO!

Snaart i mål:)! Her har æ begynt å bli kveldskvalm.. Va d m første også! Andre som slit m d?

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Snaart i mål:)! Her har æ begynt å bli kveldskvalm.. Va d m første også! Andre som slit m d?

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Er litt småkvalm hele dagen jeg. Heldigvis ikke spy-kvalm ennå! Men får spyfølelse etter at jeg har spist da... Som om det rett og slett er for fullt i magen :p

Back
Topp