Skjult gruppe, navn og tilgangsansvarlig

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Er det noen som vil melde seg frivillig som tilgangsansvarlig? Evt. har noen navneforslag til gruppen? Ikke vær redd for å komme med forslag! :D

Forslag hittil:
• Høstbarna 2017
• Oktoberfest 2017
• Hemmeligheter Oktober 2017
• Oktoberskattene 2017
• Pumpkin-babies/Little Pumpinks 2017
• Hallobabies 2017
• Høsthjerter 2017
• Oktoberjubel 2017

Last edited:
Ja! Er kjempespennende :D har du forslag til hva vi skal kalle denne gruppen? Alle forslag noteres, så redigerer jeg hi og kanskje vi kan ha en avstemning etterpå?
Er virkelig den minst oppfinnsomme personen på sånne ting :laughing025 Så noe så enkelt som : Hemmeligheter oktober 2017 eller bare hemmelig gruppe oktober 2017. Ser du hvor kreativ jeg er, hahaha.
Avstemning høres jo gøy ut. Endelig litt som begynner å skje her inne :dance008

Har dessverre ikke mulighet til å påta meg ansvaret som tilgangsansvarlig pga.jobben allerede tar for mye tid!
Men forslag til navn kan jeg jo gjerne være med på :) synes juli jentene har ett morsomt navn: julibaluba!
Eneste jeg har kommet på hittil:
- Høstbarna
- Oktoberfest 2017

Hva er vi jenter forbinder med oktober? :)

Har dessverre ikke mulighet til å påta meg ansvaret som tilgangsansvarlig pga.jobben allerede tar for mye tid!
Men forslag til navn kan jeg jo gjerne være med på :) synes juli jentene har ett morsomt navn: julibaluba!
Eneste jeg har kommet på hittil:
- Høstbarna
- Oktoberfest 2017

Hva er vi jenter forbinder med oktober? :)
Pumpkinbabies 2017? [emoji14] Forbinder Oktober med gresskar, halloween.. spøkelser.. [emoji14] heh. *horror fan* [emoji23]

Back
Topp