LilleFersken <3
Betatt av forumet
Signerer denOktoberskattene 2017 var flott![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denOktoberskattene 2017 var flott![]()

Siden du likte den, så fører jeg den opp på forslagene [emoji14]Likte pumpkin-babiesLittle pumpkins, pumpkin pie, grøsserungene
Hallobabies. Er selv ikke så opptatt av Halloween, men har ei oktoberjente fra før, og sytnes det er kjempekult å tenke på alle morsomme feiringene hun kan ha oppover!
![]()
Hallobabies var kultLikte pumpkin-babiesLittle pumpkins, pumpkin pie, grøsserungene
Hallobabies. Er selv ikke så opptatt av Halloween, men har ei oktoberjente fra før, og sytnes det er kjempekult å tenke på alle morsomme feiringene hun kan ha oppover!
![]()
Åh herregud, brukte 100 år på skjønne "hellobabies" [emoji23] hjernen funker ikke assLikte pumpkin-babiesLittle pumpkins, pumpkin pie, grøsserungene
![]()
På terminlisten etter OUL kan vi kanskje ha farger på kjønnene. Oransje og gul for å skille kjønn og rødlig for de som ikke fikk vite/ikke vil vite?Også stemmer jeg for oransje farge![]()
Hahahahaha!Åh herregud, brukte 100 år på skjønne "hellobabies" [emoji23] hjernen funker ikke assmen likte det ^^
Hahahaha, hallobabiesEr det noen som vil melde seg frivillig som tilgangsansvarlig? Evt. har noen navneforslag til gruppen? Ikke vær redd for å komme med forslag!
Forslag hittil:
• Høstbarna 2017
• Oktoberfest 2017
• Hemmeligheter Oktober 2017
• Oktoberskattene 2017
• Pumpkin-babies/Little Pumpinks 2017
• Hallobabies 2017

Skal nok litt til at alle blir enige, hehe. Får ta en avstemming når det er aktueltHahahaha, hallobabies
Synes Oktoberskattene er fint, men har sett at den har blitt brukt for nesten alle oktoberforumer tilbake i tid. Hadde vært gøy med noe annerledes! Men har full forståelse for at vi alle har forskjellige meninger![]()
Gi meg en "O"!Kjør a!! 1000 til!! Vis vedlegget 218245
Haha, "O"Gi meg en "O"!
Likte også pumpkin-babies! CuteLikte pumpkin-babiesLittle pumpkins, pumpkin pie, grøsserungene
![]()

Here we go! Gi meg en "T"!