Skjult gruppe, hvem vil være tilgangsansvarlig?

Jeg driver å lager liste for å sende til moderator nå :) begynner øverst på terminlista og jobber meg nedover :)
 
Jeg driver å lager liste for å sende til moderator nå :) begynner øverst på terminlista og jobber meg nedover :)
Jeg har bare brukt lagt til folk som har spurt på assistert f.eks. :p det er nok ikke absolutt alle som føler de vil ha tilgang heller
 
Jeg har 155 innlegg og vil gjerne legges til:)
 
Her er lista so. Jeg sender inn nå inførste omgang :) Er det noen som føler seg utelatt? Jeg har bare gått igjennom terminlista iom at alle som skal inni skjult må stå der :) uansett, mulig jeg har blingset på noen!

Sanndy
Sloppyjane
Snurkus
Smørblomst
Snuffiluffi
Hokuspokus
Tindo
Cgn
Nordt
Gravid95
Tigerbaby
Katitzi
Villkatta
Maramo
Sonniken
Trønderjente27
Susy123
Koalad
Snykvit
Førstings

(Scarlett og frkpippi)
 
Jeg har bare brukt lagt til folk som har spurt på assistert f.eks. :p det er nok ikke absolutt alle som føler de vil ha tilgang heller

Sikert lurt, nå sendte jeg lista, og det ser ut tillat det kun er de so. Har vært ganske aktive. Kan fjerne de som ikke vil allikevel?
Fremover så kan vi jo bare legge til de som ber om det. Tenkte siden det ble så mange nå den første runden.
Men, kan selvfølgelig si fra og bare legge til de som ber om det, om dere tenker det er best! :)
 
Sikert lurt, nå sendte jeg lista, og det ser ut tillat det kun er de so. Har vært ganske aktive. Kan fjerne de som ikke vil allikevel?
Fremover så kan vi jo bare legge til de som ber om det. Tenkte siden det ble så mange nå den første runden.
Men, kan selvfølgelig si fra og bare legge til de som ber om det, om dere tenker det er best! :)
Du har en veldig gode idé å gjøre det slik i første omgang!
 
Info om hvordan man blir lagt til kommer. Jeg trodde jeg skulle rekke dette i kveld, men med to barn hjemme så rakk jeg ikke. Beklager det.

Det blir klistret en tråd med info på topp når alt er klart. Samt at de to som skal være tga får en pm med instrukser fra meg.
 
Dere må huske å sende PM til enten meg eller FrkPippi dersom dere ønsker tilgang til den skjulte gruppen :)
 
Her er lista so. Jeg sender inn nå inførste omgang :) Er det noen som føler seg utelatt? Jeg har bare gått igjennom terminlista iom at alle som skal inni skjult må stå der :) uansett, mulig jeg har blingset på noen!

Sanndy
Sloppyjane
Snurkus
Smørblomst
Snuffiluffi
Hokuspokus
Tindo
Cgn
Nordt
Gravid95
Tigerbaby
Katitzi
Villkatta
Maramo
Sonniken
Trønderjente27
Susy123
Koalad
Snykvit
Førstings

(Scarlett og frkpippi)
Gjelder lista, eller må vi sende om?:)
 
Gjelder lista, eller må vi sende om?:)

Alle må sende Pm til enten meg eller scarlett :) jeg prøver å ordne slik at profilen min ikke er lukket, men får det ikke helt til. Si fra om du ikke får sendt pm :)
 
Back
Topp