Skjult gruppe, hvem vil være tilgangsansvarlig?

Den er ikke oppe å går enda! Men har sendt mld til forumansvarlig, så er helt sikkert ikke så lenge til den er oppe og går:D
 
Den kommer opp iløpet av helga. Sjekk om du har skrevet nok innlegg og eventuelt vært medlem av babyverden forumet lenge nok til å få tilgang på skjult gruppa på forhånd :)
 
Hvor ser man hvor mange innlegg man har osv? Jeg vil også bli med☺
 
Hvor ser man hvor mange innlegg man har osv? Jeg vil også bli med☺
Jeg stjal denne fra et annet innlegg!

Søkemotoren finner du her:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

For å sjekke om brukeren oppfyller kravene om 50 innlegg på termingruppen, gjør du følgende:

Stikkord - La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn brukernavnet til den brukeren du ønsker å sjekke
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen deres (OBS!Hvis dere gjør dette via nettleser på telefonen, må dere huske å velge bort "hele forumet", for denne vil automatisk bli huket av. Poenget er å sjekke hvor mange innlegg de har i selve termingruppen, ikke over hele forumet.)

Trykk på Søk!

Deretter blar du deg helt ned til den blå linjen under siste innlegg du får opp. Der står det for eks. "Viser 1 av 20 av 157". Det betyr at brukeren har skrevet totalt 157 innlegg i termingruppen.
 
Må man skrive 5000 mld for å få være med? :wideyed:
 
Jeg stjal denne fra et annet innlegg!

Søkemotoren finner du her:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

For å sjekke om brukeren oppfyller kravene om 50 innlegg på termingruppen, gjør du følgende:

Stikkord - La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn brukernavnet til den brukeren du ønsker å sjekke
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen deres (OBS!Hvis dere gjør dette via nettleser på telefonen, må dere huske å velge bort "hele forumet", for denne vil automatisk bli huket av. Poenget er å sjekke hvor mange innlegg de har i selve termingruppen, ikke over hele forumet.)

Trykk på Søk!

Deretter blar du deg helt ned til den blå linjen under siste innlegg du får opp. Der står det for eks. "Viser 1 av 20 av 157". Det betyr at brukeren har skrevet totalt 157 innlegg i termingruppen.

Takk for god forklaring!
 
Okei, da er det jo overkommelig :smug:
Hver enkelt bruker må ha vært medlem i 1 mnd og ha minst 50 innlegg på termin-forum. Innlegg andre steder teller ikke :p derav oppskiften ovenfor.
Det kan endres på regler av hele terminforumet i samarbeid, men det gjøres ikke ofte, er noen retningslinjer på hvordan det skal gjøres også.
 
Jeg har 75 innlegg i denne termingruppa ☺ Legg meg til i gruppa når den er oppe?
 
Hver enkelt bruker må ha vært medlem i 1 mnd og ha minst 50 innlegg på termin-forum. Innlegg andre steder teller ikke :p derav oppskiften ovenfor.
Det kan endres på regler av hele terminforumet i samarbeid, men det gjøres ikke ofte, er noen retningslinjer på hvordan det skal gjøres også.
Men en mnd... :( Da må jeg vente da...?
 
Back
Topp