Skjult gruppe, hvem vil være tilgangsansvarlig?

M

Moderator Kristin

Guest
Dere har i skrivende stund 2808 innlegg her inne, dere trenger 5000 for å få skjult gruppe.

Men for å ha skjult gruppe, trenger dere en eller to tilgangsansvarlige (TG). Dere kan godt bestemme dere for dette allerede nå. Så er det klart innen dere har skrvlet inn 2192 innlegg. For det går fort;)

Noen som har en indre TG i seg her??
 
For en pågang :hilarious:Hva innebærer det egentlig?
 
For en pågang :hilarious:Hva innebærer det egentlig?
Det innebærer egentlig bare å informere admin om hvem som har nok innlegg og vil legges til i skjult gruppe. Og evt fjerner dem som ikke oppfyller kravene :)
 
Jeg ønsker ikke påta meg det "ansvaret" nå pga at jeg fortsatt ikke vet om det går bra...
 
Kan tiltangsansvarlig endres underveis, om f eks noe skulle oppstå som gjør at man ikke får til å følge opp?

Jeg kan godt være det, men vil vente til ultralyd på mandag, kan jo være at det ikke er noe liv der allikevel! :oops:
 
Kan tiltangsansvarlig endres underveis, om f eks noe skulle oppstå som gjør at man ikke får til å følge opp?

Jeg kan godt være det, men vil vente til ultralyd på mandag, kan jo være at det ikke er noe liv der allikevel! :oops:
Ja, det kan endres. Og det kan gjerne være to som er TGA samtidig
 
.
 
Åja!! Hvis hvi er to blir det jo lettere! Så føler jeg ikke at jeg må vær på her til enhver tid. Får så dårlig samvittighet om jeg forsømmer ting jeg har sakt ja til :)
Jeg kan godt være sammen med deg frkpippi :)
 
Jeg er i permisjon så jeg har massevis av tid:laughing021:laughing021
 
sender melding jeg ta frkpippi :)
 
Å! Så bra!! :D



Haha! Herlig! Bedre å være to stykker! :)
Sender en melding til forumansvarlig jeg da. Men jeg tar det navnet som fikk flest stemmer på avstemminga?
 
Back
Topp