Skjult forum

Jaa. Men jeg har masse jeg må få gjort før jeg er klar for baby, fullføre semesteret som nettopp startet står øverst på lista :hilarious: ikke sett filmen, så tar ikke referansen :smiley-ashamed004

Ser den, har litt å sette fingra i her også så må nok bare smøre meg med tålmodighet :banghead: :hilarious: Du burde se filmen, morsom men og med ett skikkelig godt underliggende budskap, spesielt for sånne utålmodige mennesker som meg :hilarious:

Skal gjøre så godt jeg kan for å hjelpe til med skravlinga for å få skjult:happy119 :greet015 :computer005

Spammer vi litt for lite her inne :hilarious:? Føler vi fortsatt er ganske langt unna målet for 5000 innlegg og skjult gruppe? Eller kanskje jeg bare er tidligere med i en termin gruppe enn jeg er vant til, så det bare virker som det tar lenger tid :hilarious:?
Sikkert! De hadde allerede skjult da jeg ble med i Februar 23, så dette er nytt for meg også. Men jeg spammer i vei der jeg kan :p Føler allikevel at det må ha noen form for interesse eller funksjon det jeg skriver, med unntak av i leketrådene, hehe.

Sikkert! De hadde allerede skjult da jeg ble med i Februar 23, så dette er nytt for meg også. Men jeg spammer i vei der jeg kan :p Føler allikevel at det må ha noen form for interesse eller funksjon det jeg skriver, med unntak av i leketrådene, hehe.
Enig, det er vanskelig å vite hva vi skal skrive for noe? Om du har forslag til tråder er det bare å opprette flere :happy:

Skal gå i tenkeboksen
Har tenkt på om vi burde hatt en "hva gjør du nå" tråd. Eller en tråd for barneutstyr eller barnevogner eller lignende, hvor alle kan ta opp alt de måtte tenke på innen temaet? Føler på at folk synes det er tidlig, at det er mye bekymringer knyttet til tidlig graviditet og at mange kanskje ikke helt tør å slippe jubelen løs. Det er jo veldig forståelig, det er jo mye informasjon på forumet som kan være skremmende. Stemningen er liksom litt nedpå, men det er mulig det bare er min oppfatning? Kan man gjøre noe for å lette stemningen? Nå bare tenker jeg høyt her, haha :hilarious:

Det er det samme for meg, og jeg føler ikke jeg har så mye interessant å komme med så føler det meste jeg skriver er spam :hilarious:

Har tenkt på om vi burde hatt en "hva gjør du nå" tråd. Eller en tråd for barneutstyr eller barnevogner eller lignende, hvor alle kan ta opp alt de måtte tenke på innen temaet? Føler på at folk synes det er tidlig, at det er mye bekymringer knyttet til tidlig graviditet og at mange kanskje ikke helt tør å slippe jubelen løs. Det er jo veldig forståelig, det er jo mye informasjon på forumet som kan være skremmende. Stemningen er liksom litt nedpå, men det er mulig det bare er min oppfatning? Kan man gjøre noe for å lette stemningen? Nå bare tenker jeg høyt her, haha :hilarious:

Vitsetråd? :hilarious: eller en sånn "du vet du er gravid når...."

Er med på en "hva gjør du nå", så lenge vi holder det til det uten for mye skravling mellom innleggene, for det er vel en egen skravletråd også? Skal en sånn tråd inn under leker eller bare på vanlig forum?

Er med på en "hva gjør du nå", så lenge vi holder det til det uten for mye skravling mellom innleggene, for det er vel en egen skravletråd også? Skal en sånn tråd inn under leker eller bare på vanlig forum?
Tror du kan legge den der du vil :gen014

Kanskje man skulle hatt en introduksjonstråd, presentasjoner for de som vil?

Og så lurer jeg på dagbok tråden, er det sånn at de fleste har dagbøkene sine på prøveforumet? Virker som om dagboktråden i de fleste terminforumene er tom. Har litt lyst til å samle historien om mitt svangerskap på ett sted, men jeg var usikker på om jeg skulle gå for en tråd her, eller lage tråd hvor de andre aktive dagbøkene er :happy: åpen for å ha dagbok her hvis flere kunne tenke seg det ❤️

Og så lurer jeg på dagbok tråden, er det sånn at de fleste har dagbøkene sine på prøveforumet? Virker som om dagboktråden i de fleste terminforumene er tom. Har litt lyst til å samle historien om mitt svangerskap på ett sted, men jeg var usikker på om jeg skulle gå for en tråd her, eller lage tråd hvor de andre aktive dagbøkene er :happy: åpen for å ha dagbok her hvis flere kunne tenke seg det ❤️
Det er to tråder som jeg personlig ønsker å vente med til skjult. Vil ikke være for gjenkjennbar her det er åpent. :happy:

Det er to tråder som jeg personlig ønsker å vente med til skjult. Vil ikke være for gjenkjennbar her det er åpent. :happy:
Enig, selv om jeg sikkert allerede fint kan gjenkjennes gjennom alt jeg har delt på åpent mine år her :hilarious:

Hadde syntes det var veldig koselig med dagbøker her inne :) Jeg har ikke tid til å skrive dagbok her inne selv desverre, men synes det er en kjempe god ide :gen014

Back
Topp