Selvfølgelig Hvorfor har jeg ikke tenkt på det! Har jo sett det førTips: Man kan se det her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig Hvorfor har jeg ikke tenkt på det! Har jo sett det førTips: Man kan se det her
Altså, hvis flere av oss lager en personlig "telle ned fra 1000" etc og bare gønner på, så er vi der straks.Det hadde vært gøy!
Haha! Jeg er seriøst med på denAltså, hvis flere av oss lager en personlig "telle ned fra 1000" etc og bare gønner på, så er vi der straks.
Virrvarr-tråden er født. Kjør påHaha! Jeg er seriøst med på den
4,3k, bare 200 til!
Mammahjernen har aldri kommet seg fra sist Skylder på 2t søvn, halsbetennelse og graviditet.*700
Fikk litt blod på tann Liker best å skrive på skjult, så greit å få det opp først som sist.Omg for en innsats!! Du er rå!
Topp! Har vi noen som vil være tilgangsansvarlig?Kan dere som har forslag til navn på skjult forum legge de inn i denne tråden her:
Kom med forslag!
Personlig fan av de ikke er så lange at de går over mer enn én linje.
- Hyldeblomst
- Svar: 20
- Forum: September 2025
Jeg lager en oppsummering i kveld og oppretter en avstemming, slik at vi får opp skjult forum asap
Topp! Har vi noen som vil være tilgangsansvarlig?
Kan jo kanskje la det være åpent for forslag til navn på skjult frem til noen vil være admin daJeg begynner i ny jobb nå så tror ikke jeg har tid
Jeg kan være om vi er 3 stk, så hvis du er med og, mangler vi jo bare énJeg tenker at vi trenger flere TGA, at det ikke blir for stort ansvar for én person. Tenker at vi trenger minst 2, kanskje 3
Fikk dere en tredje?Jeg kan være om vi er 3 stk, så hvis du er med og, mangler vi jo bare én