Har skjult blitt opprettet allerede? I så fall, er det bestemt hvem som er TGA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har 2800 innlegg nå og må ha 5000 får å kunne opprettet skjult så vidt jeg vet Så enda en god del spamming som må tilHar skjult blitt opprettet allerede? I så fall, er det bestemt hvem som er TGA?
Da skal jeg bli med å gjøre en innsats. Kjenner jeg gjerne vil ha skjult denne gangen før jeg forteller mer om reisen vår, og håper det blir mer aktivt på skjult enn åpent (erfaring fra tidligere skjulte forum).Vi har 2800 innlegg nå og må ha 5000 får å kunne opprettet skjult så vidt jeg vet Så enda en god del spamming som må til
Da skal jeg bli med å gjøre en innsats. Kjenner jeg gjerne vil ha skjult denne gangen før jeg forteller mer om reisen vår, og håper det blir mer aktivt på skjult enn åpent (erfaring fra tidligere skjulte forum).
Oppe i 3 tusen nåNå lurer jeg på hvor mange innlegg vi har? Jeg har spammet MYE
Og jeg ble inspirert. Telling går jo dødseffektivt! Om alle tar litt hver der, øker det jo kjempefortNå lurer jeg på hvor mange innlegg vi har? Jeg har spammet MYE
Tar noen hundre litt senereOg jeg ble inspirert. Telling går jo dødseffektivt! Om alle tar litt hver der, øker det jo kjempefort
Gøy med dugnadTar noen hundre litt senere