Bkno4335782
Blir kjent med forumet
Masse lykke til på onsdag <3 Måtte denne spiren holde seg i mange mange måneder til!!
Tusen takk Ja krysser alt jeg har Vært igjennom vårt siste offentlige forsøk også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til på onsdag <3 Måtte denne spiren holde seg i mange mange måneder til!!
Hvor mange innlegg må hver person ha for å kunne være på skjult? 50?
Har passet niesa på 3,5 år. Hun leker fint og passer på sønnen min på 6 mnd vi har sett på film og spist lasagneHva gjør folk i dag?
Har passet niesa på 3,5 år. Hun leker fint og passer på sønnen min på 6 mnd vi har sett på film og spist lasagne
Det smakte faktisk ikke godt. Idag har ingenting smakt godt ble så skuffet, siden det luktet så godtDet hørtes veldig hyggelig ut! Fint med flinke små hjelpere
Nå fikk jeg brått lyst på lasagne
Ekstremt lat dag da jeg er så trøtt og mannen er bortreist. 2 åringen er også trøtt da hun har begynt å stå opp tidlig, men jeg fikk slutt kvinnet meg opp til at vi lagde vafler og gikk ut et par timer. Ble skikkelig fint da solen kom frem likevel. Fin dag tilslutt, men glad det bare er en time til hun skal legge segHva gjør folk i dag?
Åneei, så utrolig skuffendeDet smakte faktisk ikke godt. Idag har ingenting smakt godt ble så skuffet, siden det luktet så godt
Ekstremt lat dag da jeg er så trøtt og mannen er bortreist. 2 åringen er også trøtt da hun har begynt å stå opp tidlig, men jeg fikk slutt kvinnet meg opp til at vi lagde vafler og gikk ut et par timer. Ble skikkelig fint da solen kom frem likevel. Fin dag tilslutt, men glad det bare er en time til hun skal legge seg
Ja var veldig deilig når jeg orket sette igang. Ville mest legge oss begge, men ville blitt krise med legging i kveld om hun hadde sovet på dagen, jeg sovnet under legging nå da, men bare 30 minutter og det var digg.Hørtes hyggelig ut med vafler og ut på tur da! Blei fint ute når solen kom frem i dag, så litt mørkt ut på morgenen når det var grått og stri regn
Er så kvalm, så har en så snill samboer at jeg har ligget på sofaen og blitt servert matHva gjør folk i dag?