Skjult forum

Masse lykke til på onsdag <3 Måtte denne spiren holde seg i mange mange måneder til!!

Tusen takk❤️ Ja krysser alt jeg har❤️ Vært igjennom vårt siste offentlige forsøk også❤️
 
Hvor mange innlegg må hver person ha for å kunne være på skjult? 50?
 
Hvor mange innlegg må hver person ha for å kunne være på skjult? 50?

Dette er standard reglene;

- Du må ha laget deg et nick - Du må stå oppført på terminlisten - Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.) - Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned. - Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Har passet niesa på 3,5 år. Hun leker fint og passer på sønnen min på 6 mnd:Heartblue vi har sett på film og spist lasagne :joyful:

Det hørtes veldig hyggelig ut! Fint med flinke små hjelpere :)
Nå fikk jeg brått lyst på lasagne :rolleyes:
 
Hva gjør folk i dag? :)
Ekstremt lat dag da jeg er så trøtt og mannen er bortreist. 2 åringen er også trøtt da hun har begynt å stå opp tidlig, men jeg fikk slutt kvinnet meg opp til at vi lagde vafler og gikk ut et par timer. Ble skikkelig fint da solen kom frem likevel. Fin dag tilslutt, men glad det bare er en time til hun skal legge seg :p
 
Ekstremt lat dag da jeg er så trøtt og mannen er bortreist. 2 åringen er også trøtt da hun har begynt å stå opp tidlig, men jeg fikk slutt kvinnet meg opp til at vi lagde vafler og gikk ut et par timer. Ble skikkelig fint da solen kom frem likevel. Fin dag tilslutt, men glad det bare er en time til hun skal legge seg :p

Hørtes hyggelig ut med vafler og ut på tur da! Blei fint ute når solen kom frem i dag, så litt mørkt ut på morgenen når det var grått og stri regn :eek:
 
Hørtes hyggelig ut med vafler og ut på tur da! Blei fint ute når solen kom frem i dag, så litt mørkt ut på morgenen når det var grått og stri regn :eek:
Ja var veldig deilig når jeg orket sette igang. Ville mest legge oss begge, men ville blitt krise med legging i kveld om hun hadde sovet på dagen, jeg sovnet under legging nå da, men bare 30 minutter og det var digg.
 
Back
Topp