Man deler det man vil, men det er kun de som har tilgang til gruppen som ser det og det ligger ikke offentlig på nettet så folk kan søke oppDeler man bilder osv der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man deler det man vil, men det er kun de som har tilgang til gruppen som ser det og det ligger ikke offentlig på nettet så folk kan søke oppDeler man bilder osv der?
Hvis du trykker på 2020, så ser du det står under "januar 2020" hvertfall. Er der jeg sjekkerHvordan ser vi hvor mange innlegg som er skrevet i gruppen vår så langt?
Du ser det ute på «nyeste termin og barselklubber» så på «2020» og «januar 2020»Hvordan ser vi hvor mange innlegg som er skrevet i gruppen vår så langt?
Det stemmer Der er det kun de som har tilgang tim gruppen som ser det som blir lagt utSkjult forum er til for å kunne snakke om ting som ikke kan googles frem? Var ikke særlig aktiv i forum under de to forrige svangerskapene, så derfor jeg spør
Den norske låten er såååå bra!!!Er det mange her som ser på Eurovision i kveld ?
Den norske låten er såååå bra!!!
Håper virkelig de vinner. Men jeg frykter det kan bli en kjip 2. eller 3. plass i kveld..Ja, veldig fengende! Det er jo en fengende låt som må vinne, ikke noen av disse kjedelige soloartistene
Heihei sniker meg inn her jeg også, er gravid etter x antall forsøk, har holdt på med ivf siden 2011 og har vært gravid 1 gang før men endte desverre opp i MA skal på tidlig ultralyd på onsdag Krysser alt jeg har for hjerte slår