Skjult forum

Kanskje på tide å snart opprette en avstemning for navnet til skjult gruppe? :)
 
Aha, flott! ;)

Hvordan går det med alle dere gravide nå?

Jeg har skikkelig ømme bryst i dag, håper de vokser :knegg:

Ellers har jeg tatt helg nå, og sender lillemann i barnehagen i morgen for selv å gjøre husarbeid og pleie meg selv... :Heartred blir deilig. Har vært så trøtt hver morgen denne uken så deilig med en dag der en ikke må forte seg opp og avgårde.
Jeg har også fått superømme bryster.. Ganske sikker de har vokst

Kjenner også på trettheten og litt småkvalme, men god form egentlig

Hvor gammel er sønnen din?
 
Jeg har også fått superømme bryster.. Ganske sikker de har vokst

Kjenner også på trettheten og litt småkvalme, men god form egentlig

Hvor gammel er sønnen din?
Så bra at formen er god :D Hvor langt er du på vei?

Guttungen er 5 1/2 ;) Han ble hjemme i dag likevel. Ender ofte sånn når jeg har fri. :laughing002
 
Så bra at formen er god :D Hvor langt er du på vei?

Guttungen er 5 1/2 ;) Han ble hjemme i dag likevel. Ender ofte sånn når jeg har fri. :laughing002

Bare 5+2 men allerede vært småkvalm ei uke, i økende grad dessverre. Var kvalm hele forrige svangerskap.. Men veldig lite nå enda heldigvis. Krysser fingrene

Så kos, er bare å nyte å ha han hjemme å når man har mulighet. Neste år får du nok ikke like ofte den muligheten med skolestart.
 
Bare 5+2 men allerede vært småkvalm ei uke, i økende grad dessverre. Var kvalm hele forrige svangerskap.. Men veldig lite nå enda heldigvis. Krysser fingrene

Så kos, er bare å nyte å ha han hjemme å når man har mulighet. Neste år får du nok ikke like ofte den muligheten med skolestart.

Akkurat det jeg tenker også.
Er så heldig at jeg bare jobber ca 50% i år også, men blir ofte noe ekstra.

Med alle hormonene som er i sving, er det ikke rart vi blir kvalme. :hungover: Og noen får det tidlig, andre senere, er ingen fasit på det, dessverre.
 
Alle må huske å stemme på navn til skjult! :joyful:
 
Kom på at avstemningen kan gå til i morgen kveld.
Moderatorene har fri i helgene, så vi får ikke skjult før tidligst mandag uansett :)
 
Yay til oss! :smiley-bounce015
 
Vil minne om forumreglene her!

Spamming som har foregått i denne tråden er IKKE lov!

257 innlegg er nå slettet

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser. Det er mulighet til å multiquote, slik at man kan sitere og svare flere på en gang.

https://forum.babyverden.no/help/terms
 
Last edited:
Beklager dette. Viste ikke at det ikke var lov :(
 
Tror ingen her inne har gjort dette med vilje. Skal få opp innlegg på lovlig vis. Beklager.
 
Back
Topp