Skjult forum

Jeg prøver hjelpe til! :p
 
Åh var du i September 17 :)
Jeg fikk en måned for tidlig og var egentlig i oktober 17, men prøvde etter fødsel å henge litt på september17 uten at jeg helt klarte å være så aktiv på forum etter fødsel. Så hyggelig at vi er flere fra samme periode her inne på ny!

Så morro med flere septembermammaer her :D er spent på hvordan det blir med sommerbaby denne gangen :)
 
Begynner å nærme oss 3500 nå!:D
 
Så gøy! Hva er egentlig skjult forum?

Et lukket forum der kun aktive medlemmer av juligruppen har tilgang. Dvs at det er ganske få mennesker der og man kan "slippe seg litt mer løs". Det er jo ikke alt man vil skrive om på det åpne nettet :)
 
Et lukket forum der kun aktive medlemmer av juligruppen har tilgang. Dvs at det er ganske få mennesker der og man kan "slippe seg litt mer løs". Det er jo ikke alt man vil skrive om på det åpne nettet :)
Oooh, så lurt! Det høres bra ut:D
 
Må kanskje snart få i gang en avstemming om navn på skjult gruppe da! Fortsetter vi i dette tempoet når vi 5000 om bare noen dager.:D
 
Gå inn der du finner oversikt over alle terminforumene for 2019. Se under juligruppen, der står det hvor mange tråder og hvor mange innlegg.
Aha, flott! ;)

Hvordan går det med alle dere gravide nå?

Jeg har skikkelig ømme bryst i dag, håper de vokser :knegg:

Ellers har jeg tatt helg nå, og sender lillemann i barnehagen i morgen for selv å gjøre husarbeid og pleie meg selv... :Heartred blir deilig. Har vært så trøtt hver morgen denne uken så deilig med en dag der en ikke må forte seg opp og avgårde.
 
Back
Topp