Skjult forum

Tenker meg vi blir fler etterhvert her også nå som folk plutselig begynner å skjønne at de er gravide på den gode gammeldagse måten med å være sene og ikke ved tidlig graviditet :)
 
Nummer to her også :) har en gutt som blir 3 år i februar ♡

Gleder meg til vi får tilgang på skjult forum, da blir det litt enklere å åpne seg og snakke om personlige temaer. Termingruppa mi fra forrige gang har blitt noen ordentlig gode venninner ♡
 
Never mind, sto jo pent forklart:laughing002
 
Nummer to her også :) har en gutt som blir 3 år i februar ♡

Gleder meg til vi får tilgang på skjult forum, da blir det litt enklere å åpne seg og snakke om personlige temaer. Termingruppa mi fra forrige gang har blitt noen ordentlig gode venninner ♡

Veldig enig. Vi får bare skravle på :love017 (Med meg i gruppa blir det neppe noe problem :excited001:laughing002)
 
Ja, vi må jobbe på for å få det skjulte opp å gå!! :)
Jeg har ei fra før på 2. :)
 
Jeg blir med og jobber for saken! Gode erfaringer fra okt 2017 med skjult. Og ønsker ikke være så lett gjenkjennelig at alle ting jeg skriver kan søkes opp..
 
Skjult forum blir bra :) jeg er akkurat kommet inn i juligruppa, men har god erfaring med skjult fra sept 17. Er det laget noen nedtellingstråder? :)
 
Begynner å gå litt raskere når vi er litt flere folk her inne. Merker det er mange som har kommet inn siste dagene :)
 
Haha. Kan bli noen langtekkelig samtaler om ingenting fremover :)
 
Skjult forum blir bra :) jeg er akkurat kommet inn i juligruppa, men har god erfaring med skjult fra sept 17. Er det laget noen nedtellingstråder? :)

Åh var du i September 17 :)
Jeg fikk en måned for tidlig og var egentlig i oktober 17, men prøvde etter fødsel å henge litt på september17 uten at jeg helt klarte å være så aktiv på forum etter fødsel. Så hyggelig at vi er flere fra samme periode her inne på ny!
 
Back
Topp