Skjønner ingenting... SA eller ikke?

Bubbly tenker masse på deg. Kjempetrist at du måtte gjennom dette :( men beundrer deg for ditt pågangsmot. Det er ikke alltid så lett å falle og reise seg opp med en gang. Men det sies jo at jo mer motgang man møter i livet jo sterke personlighet får man. Så stå på, ikke gi opp. Jeg heier på deg dette skal du klare. :) :)
Awww....! Du har nok kanskje rett i det. Men jeg skulle ønske vi slapp så mye motgang og at livet var en dans på roser for alle..
Men da ville vi vel ikke vist hvor heldige vi var?
En ting er sikkert, og det er at når vi ivf/ICSI-damer en dag sitter der med de små skattene i armene våres, da VET vi hvor velsignet vi er og kommer aldri til å klage på små bagateller :) Jeg gleder meg til søvnløse netter og konstant plukking av leker fra gulvet :)

Man må se fremover, ellers kommer man ingen vei :)
 
Det er så sant. Det kommer til å bli så verdt det når vi alle sitter med våre små skatter. Våkenetter, bleieskift, alt vil få oss til å føle oss velsignet.
Så enig med deg, man har egentlig ikke noe valg når man går på en smell. Man må bare reise seg opp og kjempe videre for å nå målene sine. :)
 
Back
Topp