Skjønner ingenting... SA eller ikke?

Takk! :)
Jeg er utrolig redd for exu... og trodde ærlig talt at det var det jeg hadde natt til torsdag. Men gynekologen virket veldig nøye, han sjekket flere ganger rundt inni der. Både høyre og venstre eggstokk så fine ut og det var ingen blod i buken. "Alt" så bra ut, bortsett fra at han var 90% sikker på at det var abort. Dette pga blødningen fra livmora og at slimhinna var blitt tynn øverst (?).
Jeg var rimelig fjern pga smertene men jeg merket meg at han sa at det de ofte er bekymra for er graviditet utenfor livmor, og at det kunne han ikke se i mitt tilfelle. Må jo tro han har sjekket godt nok? Glad han inviterte meg til å komme for en ny sjekk i dag.

Om du fikk så god sjekk, så er det nok ikke en exu lykke til! Håper at spiren klamrer seg fast
 
Blodprøven er tatt, men de vil ikke undersøke meg før de har fått svaret. Det kan ta noen timer...

Hun i skranken ville heller ikke gi meg svaret på blodprøven jeg tok natt til torsdag siden "det har de ikke lov til".
Er jo litt dumt når Riksen ønsker at jeg gir beskjed da!

Så her sitter jeg da, og venter.

Mindre smerter nå heldigvis!
 
Blodprøven er tatt, men de vil ikke undersøke meg før de har fått svaret. Det kan ta noen timer...

Hun i skranken ville heller ikke gi meg svaret på blodprøven jeg tok natt til torsdag siden "det har de ikke lov til".
Er jo litt dumt når Riksen ønsker at jeg gir beskjed da!

Så her sitter jeg da, og venter.

Mindre smerter nå heldigvis!
Har dessverre hatt samme problemer selv med å få hcg-resultat utlevert tidligere, fordi "normale" mennesker ikke skjønner hva tallene betyr. De pleier å gi seg til slutt - og ofte er det forskjellige folk som tar telefonen, så prøv igjen! You go get them numbers, girl! ;)

Tenker på deg og krysser det jeg har! Er en helt grusom situasjon å være i! ❤️
 
Har dessverre hatt samme problemer selv med å få hcg-resultat utlevert tidligere, fordi "normale" mennesker ikke skjønner hva tallene betyr. De pleier å gi seg til slutt - og ofte er det forskjellige folk som tar telefonen, så prøv igjen! You go get them numbers, girl! ;)

Tenker på deg og krysser det jeg har! Er en helt grusom situasjon å være i! ❤️

Haha! Ja, vi skjønner jo ikke sånn hcg...

Er ikke på telefon, er i resepsjon ;)
Kom en legedame ut og sa de skulle ringe meg når svaret fra i dag hadde kommet så kunne vi ta en undersøkelse da (om ca 2 timer).
Jeg prøvene grave frem hcg svaret fra henne og sa at Riksen trenger å vite det og jeg må snakke med Riksen før kl 15 for å vite om jeg skal fortsette på Crinone og progynova over helga!!

Men nei, måtte vente gitt! HALLO!! Prøverørsdamer vet hva hcg er!!!

Så ble "kasta" ut av venteværelset... Hun sa jeg kunne dra på kjøpesenteret og ordne julegaver..(!)
"Jeg er her pga smerter og blod så det er ikke aktuelt" sa jeg...
HALLO!!!! Jeg mister ungen min, er ikke så interessert i å shoppe da!! :( *sinna fjes*

Så her sitter jeg og nesten griner av sinne og frustrasjon. Skjønner jo at det tar tid med blodprøven, og jeg skjønner også at de vil vente med å sjekke meg til de har hcg-svaret. Men det svaret fra den akutt-natta kan de da vel gi meg?!
 
Haha! Ja, vi skjønner jo ikke sånn hcg...

Er ikke på telefon, er i resepsjon ;)
Kom en legedame ut og sa de skulle ringe meg når svaret fra i dag hadde kommet så kunne vi ta en undersøkelse da (om ca 2 timer).
Jeg prøvene grave frem hcg svaret fra henne og sa at Riksen trenger å vite det og jeg må snakke med Riksen før kl 15 for å vite om jeg skal fortsette på Crinone og progynova over helga!!

Men nei, måtte vente gitt! HALLO!! Prøverørsdamer vet hva hcg er!!!

Så ble "kasta" ut av venteværelset... Hun sa jeg kunne dra på kjøpesenteret og ordne julegaver..(!)
"Jeg er her pga smerter og blod så det er ikke aktuelt" sa jeg...
HALLO!!!! Jeg mister ungen min, er ikke så interessert i å shoppe da!! :( *sinna fjes*

Så her sitter jeg og nesten griner av sinne og frustrasjon. Skjønner jo at det tar tid med blodprøven, og jeg skjønner også at de vil vente med å sjekke meg til de har hcg-svaret. Men det svaret fra den akutt-natta kan de da vel gi meg?!
Uff, jeg føler så uendelig med deg! Å være i limboland på den måten er den verste følelsen i verden! Har du en mamma eller god venninne i nærheten som du kan reise til i mens, sånn at du slipper å være alene nå? Julegaver og shopping er ihvertfall det siste man har lyst til! For ei skikkelig drittkjærring! Merker jeg blir ordentlig sint og frustrert her, for sånn kan man faktisk ikke holde på! Tror ikke man helt vet hvor mye man ønsker et barn for å orke det vi gjennomgår, og når man først forhåpentligvis har klart det så er ingenting så grusomt som den usikkerheten, smertene og redselen for å miste elskede frøet sitt. Det minste man kan forvente er litt forståelse og omtanke da!
 
Haha! Ja, vi skjønner jo ikke sånn hcg...

Er ikke på telefon, er i resepsjon ;)
Kom en legedame ut og sa de skulle ringe meg når svaret fra i dag hadde kommet så kunne vi ta en undersøkelse da (om ca 2 timer).
Jeg prøvene grave frem hcg svaret fra henne og sa at Riksen trenger å vite det og jeg må snakke med Riksen før kl 15 for å vite om jeg skal fortsette på Crinone og progynova over helga!!

Men nei, måtte vente gitt! HALLO!! Prøverørsdamer vet hva hcg er!!!

Så ble "kasta" ut av venteværelset... Hun sa jeg kunne dra på kjøpesenteret og ordne julegaver..(!)
"Jeg er her pga smerter og blod så det er ikke aktuelt" sa jeg...
HALLO!!!! Jeg mister ungen min, er ikke så interessert i å shoppe da!! :( *sinna fjes*

Så her sitter jeg og nesten griner av sinne og frustrasjon. Skjønner jo at det tar tid med blodprøven, og jeg skjønner også at de vil vente med å sjekke meg til de har hcg-svaret. Men det svaret fra den akutt-natta kan de da vel gi meg?!
Sånn skal man ikke behandle folk, rett og slett! Grr! Blir så sint på at det ikke finnes mer empati og forståelse blant spesielt mennesker som jobber på legekontor. Du må da få lov å vente der om du trenger det. Herremin... Føler med deg! Klem!
 
Haha! Ja, vi skjønner jo ikke sånn hcg...

Er ikke på telefon, er i resepsjon ;)
Kom en legedame ut og sa de skulle ringe meg når svaret fra i dag hadde kommet så kunne vi ta en undersøkelse da (om ca 2 timer).
Jeg prøvene grave frem hcg svaret fra henne og sa at Riksen trenger å vite det og jeg må snakke med Riksen før kl 15 for å vite om jeg skal fortsette på Crinone og progynova over helga!!

Men nei, måtte vente gitt! HALLO!! Prøverørsdamer vet hva hcg er!!!

Så ble "kasta" ut av venteværelset... Hun sa jeg kunne dra på kjøpesenteret og ordne julegaver..(!)
"Jeg er her pga smerter og blod så det er ikke aktuelt" sa jeg...
HALLO!!!! Jeg mister ungen min, er ikke så interessert i å shoppe da!! :( *sinna fjes*

Så her sitter jeg og nesten griner av sinne og frustrasjon. Skjønner jo at det tar tid med blodprøven, og jeg skjønner også at de vil vente med å sjekke meg til de har hcg-svaret. Men det svaret fra den akutt-natta kan de da vel gi meg?!
Å herremin hoppe i taket av sinne!!! For ei dame!!!! Det er en HCG prøve bare!!!! De kan da gi ut den!!!

Hadde søren meg ikke gitt meg! Du må ha svaret pga riksen! Be riksen ringe dem da ;) det går an ;) si til riksen at de nekter å gi ut noe info, men sykehuset km jo få vite det

Julegaver? Er hun sprø???? Siste du tenker på nå! Uff for et kvinnfolk... Sitt der med god samvittighet du. ❤️
 
Jeg har hatt så mye med Ahus å gjøre før også og det er ALLTID frustrasjon involvert.

Angrer litt på at det var hit jeg reiste den natten, men jeg hadde jo ikke så mye valg. Vil heller til Riksens gode og omsorgsfulle armer...

Men her er jeg nå da...

Jeg prøvde å ringe Riksen for å høre med dem hva jeg skal gjøre og at Kanskje de kan ringe for å få svarene fra Ahus. Men jeg satt i telefonkø ca 15 min og tørr nesten ikke sperre linja mi lenger i tilfelle Ahus ringer (tåpelig siden jeg er her).
Legen fra akutten og de på blodprøve-lab'en sa at det tar 1 time å få svar, og nå er det gått 1t og15 min.

Venter i spenning....
 
Gikk og maste i resepsjonen... Svarene har kommet men hun nekter å si dem!!!
Jeg spurte om hun kan ringe Riksen med svarene, men det kan ikke hun gjøre. HERREGUD!!!
 
Gikk og maste i resepsjonen... Svarene har kommet men hun nekter å si dem!!!
Jeg spurte om hun kan ringe Riksen med svarene, men det kan ikke hun gjøre. HERREGUD!!!
Seriøst!? Hvor dum går det an å bli!!!

Har du spurt hva som er problemet? Hvorfor hun ikke kan gi?
 
Jeg har hatt så mye med Ahus å gjøre før også og det er ALLTID frustrasjon involvert.

Angrer litt på at det var hit jeg reiste den natten, men jeg hadde jo ikke så mye valg. Vil heller til Riksens gode og omsorgsfulle armer...

Men her er jeg nå da...

Jeg prøvde å ringe Riksen for å høre med dem hva jeg skal gjøre og at Kanskje de kan ringe for å få svarene fra Ahus. Men jeg satt i telefonkø ca 15 min og tørr nesten ikke sperre linja mi lenger i tilfelle Ahus ringer (tåpelig siden jeg er her).
Legen fra akutten og de på blodprøve-lab'en sa at det tar 1 time å få svar, og nå er det gått 1t og15 min.

Venter i spenning....
Du har ikke sånn at du kan ringe og alikevel noen ringe inn deg? For det har jeg serru... Kan bok vente opptil en time i tlf på riksen. Det gjorde jeg sist når jeg skulle ha HCG prøven.
 
Du har ikke sånn at du kan ringe og alikevel noen ringe inn deg? For det har jeg serru... Kan bok vente opptil en time i tlf på riksen. Det gjorde jeg sist når jeg skulle ha HCG prøven.
Skjønte ikke helt hva du mente... Nå snakker de om meg i resepsjonen
 
En igjen forran meg nå
 
Skjønte ikke helt hva du mente... Nå snakker de om meg i resepsjonen
Mente at du kan ringe riksen, for om ahus skulle ringe deg samtidig så har du vel sånn at du kan motta samtale tross du er i tlf selv?

Ja hva sier de? Baksnakker?
 
Mente at du kan ringe riksen, for om ahus skulle ringe deg samtidig så har du vel sånn at du kan motta samtale tross du er i tlf selv?

Ja hva sier de? Baksnakker?
Nei, hvis jeg er i tlf så blir det opptattsignal for de som prøver å ringe meg.

De sa til hun legen at prøvesvarene var kommet osv... Så gikk legen og da sa de at det var en før meg :)
 
Nei, hvis jeg er i tlf så blir det opptattsignal for de som prøver å ringe meg.

De sa til hun legen at prøvesvarene var kommet osv... Så gikk legen og da sa de at det var en før meg :)

masse lykke til ... <3
 
Nei, hvis jeg er i tlf så blir det opptattsignal for de som prøver å ringe meg.

De sa til hun legen at prøvesvarene var kommet osv... Så gikk legen og da sa de at det var en før meg :)
Masse lykke til! Herremin dette er spennende! Håper på et godt svar jeg da ❤️❤️❤️
 
Back
Topp